Daffie Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen
Nieuw themagebied met hangende achtbaan voor Slagharen?
Eftelflags Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen
ja dus
Daffie Of niet, dat ze aankondigen dat het toch 2024 wordt haha
Eftelflags of zeg iets inhoudelijks, of zeg niks. Ik ben niet de enige die dat nietszeggende “interessant-doen” om je volger-aantallen aan te spekken vervelend begint te vinden…
Quefox_ ben je member?
Maar even. Jullie maken van een mug een olifant. Meer info heb ik ook echt niet. Weet dat ze iets gaan vertellen rondom dit project.
Eftelflags Meer info heb ik ook echt niet.
Maareee, dan is je post helemaal zo nietszeggend
Vanmorgen was men overigens druk in de weer met het versnipperen van het gerooide groen en was een shovel bezig in het hoekje van het terrein dat het dichtste bij de bootjesglijbaan ligt.
Tonnie Net zoals deze post van jou. En die tientallen ervoor. Dus dan de vraag; moet alles wat zeggen?
Dacht geef enkel even aan wanneer er nieuws wordt verwacht. Maar goed. We zijn hier vooral met elkaar bezig in plaats van een paar toffe discussies voeren.
Eftelflags een paar toffe discussies voeren
Ik vind een schaamteloze plug en interessantdoenerij niet echt onderdeel van een toffe discussie, maar dat zal wel aan mij liggen
Eftelflags ik had ook wel verwacht dat er met een meeting , het een en ander naar buiten zou worden gebracht .
Daar is dat een mooi moment voor .
Ik kan helaas niet in dat weekend maar had er graag bij geweest .
- Bijgewerkt
maar als slagharen bijvoorbeeld via hun socials naar buiten had gebracht dat ze bijvoorbeeld 12 november een aankondiging zouden doen over het nieuwe gebied en de rides, is het dan wel goed? prima toch dat @Eftelflags aangeeft dat er op 12 november meer nieuws komt? Persoonlijk vind ik dit gewoon een prima iets, tuurlijk inhoudelijk weten we nog niet veel meer nu, maar we weten wel dat we op 12 november een officiële aankondiging krijgen vanuit slagharen of dat ze wel of niet iets gaan openen in 2023. We weten dus ook dat we voor 12 november waarschijnlijk geen aankondigen hoeven te verwachten, dan is dat toch prima om te vertellen?
Lekker belangrijk mensen. Wilde enkel wat nieuws geven. Dat anderen dat anders opvatten, het boeit mij echt geen reet. Laten we lekker over Slagharen praten! En dank voor de strakke update foto's @Marvin !
Nu waren dit mijn eerste beelden van het hele gebied en ik schrik toch hoe groot het allemaal is. Met de reeds uitgelekte beelden, waarin we duidelijk konden zien dat er ook nog een fase 2 kwam, is dit wel een heel tof gebied. Het maakt het park eindelijk eens echt groter. En dat is volgens mij wel nodig. Ook krijg je nu een soort tweede looproute achter de soms wat drukke mainstreet door. En dat kan het park ook weer goed gebruiken.
Eftelflags Ook krijg je nu een soort tweede looproute achter de soms wat drukke mainstreet door
Dit vind ik wel echt een verbetering. De main street is erg sfeervol, maar als je meerdere keren door de mainstreet loopt, wat toch best vaak gebeurd gezien het park echt in twee delen ligt met de mainstreet als verbindende weg, wordt het door de mainstreet lopen toch een beetje vervelend. Hopelijk zorgt dit gebied voor wat afwisseling en een nieuwe publiekstrekker in de, naar mijn mening, af en toe nogal saaie mainstreet. Goede vooruitgang dus!
Is er toevallig nog iets noemenswaardig over de nieuwe uitbreiding tijdens de meeting verteld?
- Bijgewerkt
ThrillSeeker Zeker. Sommige dingen wel vertrouwelijk dus komen vanzelf wel naar buiten;
- Focus ligt nu op Wild West Adventure. Groot onderhoud
- Ingang/uitgang worden omgedraaid.
- Shop bij uitgang wordt betrokken bij de rij (voorshow?)
- Alle mechaniek gaat eruit
- Koepel krijgt een rehab
- We kregen wat hints op interactiviteit tijdens de rit
- Alle animatronics gaan eruit, ook vanwege culturele aspecten
- Lay out blijft zelfde
- Ritsysteem onveranderd.
- Cowboy op dak wordt vervangen
- Nog wat dingetjes die wel vanzelf naar buiten komen
Uitbreidingen achter reuzenrad liggen nu in Spanje op hoofdkantoor. Weet niet wat daar naar buiten van mag, dus komt vanzelf.
- Bijgewerkt
Daffie benieuwd of deze uitbreiding ook in 2023 gaat openen.
ThrillSeeker Is er toevallig nog iets noemenswaardig over de nieuwe uitbreiding tijdens de meeting verteld?
Eftelflags Focus ligt nu op Wild West Adventure.
Maar is dat dan een ja of een nee? Gaat die baan in 2023 komen? Want de meeting is geweest, dus het antwoord is ook gegeven. Toch?
Niek Als de focus ligt op de WWA kan jij prima zelf het antwoord toch wel bedenken?
Dus 2024? Want op deze manier communiceren blijft nog steeds giswerk