- Bijgewerkt
Dream_wizard Toverland schijnt in 2023 al met iets op de proppen te komen als we de geruchten mogen geloven.
Dream_wizard Toverland schijnt in 2023 al met iets op de proppen te komen als we de geruchten mogen geloven.
Marvin Het deel van het terrein dat nu al leeggeruimd is staat aangegeven als fase 2 en heeft nog geen invulling gekregen op deze tekening.
Nee, dat gedeelte willen ze in ieder geval dit najaar gaan gebruiken voor een evenement. Mogelijk word dat dan dus een terugkerend evenement, voor de komende jaren.
https://forum.pretpark.club/d/805-nieuw-themagebied-met-hangende-achtbaan-voor-slagharen/120
Zingo Maar met een beetje geluk is dit niet de definitieve baan.
Volgens Looopings is het enkel als weergave, en is niks definitief.
Zingo Dat zou ik erg jammer vinden, ik had Vekoma de opdracht meer gegund.
Mweh, vond die layout vrij saai, dan liever die Gerstlauer
Dream_wizard Waar blijft Toverland in dit spel.
Kijkend naar hun vele schulden, niet hier (grap)
The_Bullgod Nee, dat gedeelte willen ze in ieder geval dit najaar gaan gebruiken voor een evenement. Mogelijk word dat dan dus een terugkerend evenement, voor de komende jaren.
https://forum.pretpark.club/d/805-nieuw-themagebied-met-hangende-achtbaan-voor-slagharen/120
Jawel, ik beschrijf letterlijk wat in de stukken en op de afbeelding te zien is. Daar staat deze info simpelweg niet in/op.
Goed dat ze druk bezig zijn met de plannen. Het wordt wel weer eens tijd voor een echte uitbreiding.
Ergens vind ik het jammer dat het reuzerad niet verplaatst/ een kwartslag gedraaid wordt. Het lijkt me nu een vrij krappe doorgang te worden naar het nieuwe themagebied. De subway (of in ieder geval het terras) zal in ieder geval wel weer verdwijnen op die plek.
Ik kan me voorstellen dat de camping verplaatst wordt naar het gebied rondom huisnummer 52. Ooit hadden ze hier plannen om een hotel te bouwen. Anders zouden ze nog wat weiland achter de bestaande huisjes aan moeten kopen; maar dat wordt wel erg ver lopen als dit nog achter de racoons is. Achter colorado-city is nog in handen van bemboom voor zover ik weet.
The_Bullgod Volgens Looopings is dit vrij gemaakte terrein NOG NIET bedoeld voor die nieuwe achtbaan.
"We gaan het braakliggende terrein gebruiken voor een evenement in het najaar", aldus directeur Dave Storm.
Meer info over dat evenement zal het park later nog bekend maken.
Uit de wandelgangen hebben we vernomen dat het hier zal gaan om een strobalendoolhof. Wat doet vermoeden dat dit ter vervanging zal zijn van het doolhof dat zich nu bij de molen en kabelbaan station aan de noordzijde van het park bevind. En waarschijnlijk zal zijn bedoeld voor het Western Wish Fall evenement dat Slagharen jaarlijks organiseert.
Tijd voor een update! Achter het reuzenrad is weer flink gesnoeid. Het lijkt erop dat men toch al bezig is met de voorbereidingen voor de toekomstige plannen voor dit gebied. Gelukkig lijken er ook redelijk wat grote bomen te blijven staan. Opvallend is wel dat op de plek waarvan het gerucht er was dat er een strobalen doolhof zou komen het groen juist zijn gang heeft mogen gaan.
Het ziet eruit alsof er een maisdoolhof had moeten komen maar het mais heeft gezeg; Joe, doe het zelf maar
Thanks voor de update. ben nu toch wel benieuwd of deze uitbreiding ook in 2023 (60 jarig bestaan) gaat openen.
Daffie Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen
Eftelflags Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen
ja dus
Daffie Of niet, dat ze aankondigen dat het toch 2024 wordt haha
Eftelflags of zeg iets inhoudelijks, of zeg niks. Ik ben niet de enige die dat nietszeggende “interessant-doen” om je volger-aantallen aan te spekken vervelend begint te vinden…
Quefox_ ben je member?
Maar even. Jullie maken van een mug een olifant. Meer info heb ik ook echt niet. Weet dat ze iets gaan vertellen rondom dit project.
Eftelflags Meer info heb ik ook echt niet.
Maareee, dan is je post helemaal zo nietszeggend
Vanmorgen was men overigens druk in de weer met het versnipperen van het gerooide groen en was een shovel bezig in het hoekje van het terrein dat het dichtste bij de bootjesglijbaan ligt.
Tonnie Net zoals deze post van jou. En die tientallen ervoor. Dus dan de vraag; moet alles wat zeggen?
Dacht geef enkel even aan wanneer er nieuws wordt verwacht. Maar goed. We zijn hier vooral met elkaar bezig in plaats van een paar toffe discussies voeren.