Eftelflags ik had ook wel verwacht dat er met een meeting , het een en ander naar buiten zou worden gebracht .
Daar is dat een mooi moment voor .
Ik kan helaas niet in dat weekend maar had er graag bij geweest .

maar als slagharen bijvoorbeeld via hun socials naar buiten had gebracht dat ze bijvoorbeeld 12 november een aankondiging zouden doen over het nieuwe gebied en de rides, is het dan wel goed? prima toch dat @Eftelflags aangeeft dat er op 12 november meer nieuws komt? Persoonlijk vind ik dit gewoon een prima iets, tuurlijk inhoudelijk weten we nog niet veel meer nu, maar we weten wel dat we op 12 november een officiΓ«le aankondiging krijgen vanuit slagharen of dat ze wel of niet iets gaan openen in 2023. We weten dus ook dat we voor 12 november waarschijnlijk geen aankondigen hoeven te verwachten, dan is dat toch prima om te vertellen?

Quefox_ Wat is er interessantdoenerij aan een feit vertellen? Feit is dat Slagharen iets gaat vertellen hierover tijdens de TPS meeting. Hij kan er niets aan doen dat sommigen een aversie hebben tegen YouTubers...

Lekker belangrijk mensen. Wilde enkel wat nieuws geven. Dat anderen dat anders opvatten, het boeit mij echt geen reet. Laten we lekker over Slagharen praten! En dank voor de strakke update foto's @Marvin ! πŸ™‚

Nu waren dit mijn eerste beelden van het hele gebied en ik schrik toch hoe groot het allemaal is. Met de reeds uitgelekte beelden, waarin we duidelijk konden zien dat er ook nog een fase 2 kwam, is dit wel een heel tof gebied. Het maakt het park eindelijk eens echt groter. En dat is volgens mij wel nodig. Ook krijg je nu een soort tweede looproute achter de soms wat drukke mainstreet door. En dat kan het park ook weer goed gebruiken.

Eftelflags Ook krijg je nu een soort tweede looproute achter de soms wat drukke mainstreet door

Dit vind ik wel echt een verbetering. De main street is erg sfeervol, maar als je meerdere keren door de mainstreet loopt, wat toch best vaak gebeurd gezien het park echt in twee delen ligt met de mainstreet als verbindende weg, wordt het door de mainstreet lopen toch een beetje vervelend. Hopelijk zorgt dit gebied voor wat afwisseling en een nieuwe publiekstrekker in de, naar mijn mening, af en toe nogal saaie mainstreet. Goede vooruitgang dus!

2 maanden later

Eftelflags Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen

Is er toevallig nog iets noemenswaardig over de nieuwe uitbreiding tijdens de meeting verteld?

ThrillSeeker Zeker. Sommige dingen wel vertrouwelijk dus komen vanzelf wel naar buiten;

• Focus ligt nu op Wild West Adventure. Groot onderhoud
      • Ingang/uitgang worden omgedraaid.
      • Shop bij uitgang wordt betrokken bij de rij (voorshow?)
      • Alle mechaniek gaat eruit
      • Koepel krijgt een rehab
      • We kregen wat hints op interactiviteit tijdens de rit
      • Alle animatronics gaan eruit, ook vanwege culturele aspecten
      • Lay out blijft zelfde
      • Ritsysteem onveranderd.
      • Cowboy op dak wordt vervangen
      • Nog wat dingetjes die wel vanzelf naar buiten komen

Uitbreidingen achter reuzenrad liggen nu in Spanje op hoofdkantoor. Weet niet wat daar naar buiten van mag, dus komt vanzelf.

Daffie benieuwd of deze uitbreiding ook in 2023 gaat openen.

Eftelflags Tijdens de TPS meeting gaan we hier antwoord op krijgen

ThrillSeeker Is er toevallig nog iets noemenswaardig over de nieuwe uitbreiding tijdens de meeting verteld?

Eftelflags Focus ligt nu op Wild West Adventure.

Maar is dat dan een ja of een nee? Gaat die baan in 2023 komen? Want de meeting is geweest, dus het antwoord is ook gegeven. Toch?

Niek Als de focus ligt op de WWA kan jij prima zelf het antwoord toch wel bedenken? πŸ˜‰

Dus 2024? Want op deze manier communiceren blijft nog steeds giswerk πŸ™‚

Niek Dat is een conclusie die jij maakt. Beslissing ligt in Spanje.

Kijk; in de huidige economie veranderen dingen vrij snel en ook niet alles wordt verteld aan fans. Logisch. Het kan best zijn dat de hoofd inkoop (die dus in Spanje zit) een goede deal maakt met bedrijf X en het bouwen toch ineens kan beginnen. Maar als je in 2023 nu iets wilt openen, moet je wel stiekem een tikkeltje snel gaan beginnen met de bouw. Dan ben je op zijn vroegst voor het hoogseizoen klaar. Maar het ook prima zijn dat we het in 2025 gaan zien.

Dus stel; Slagharen wilt volgend jaar iets openen. Moet men toch gaan beginnen met de bouw. En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet het idee kreeg (zowel visueel als vanuit info) dat we dat gaan zien.

Nogmaals; de focus ligt volgend jaar bij WWA. Dat is wat er nu verteld is. Maar wie weet wat er weer veranderd. Wachten dus! Kreeg concreet niet de indruk dat er snel iets gaat komen achter reuzenrad. Meer info overigens in de podcast van TPS. Luisteren dus πŸ˜‰

Gezien nu Iaapa deze dagen gaat plaats vinden in Amerika kan ik me best voorstellen dat een paar uit Spanje daar aanwezig zullen zijn en dat dat mogelijk ook nog invloed kan hebben.

Verder ben ik erg benieuwd naar wat we gaan zien. Iets als een shooter (interactiviteit) zou perfect passen binnen Slagharen en in combinatie met het rit systeem vrij uniek! Het is daarnaast ook goed in te passen met de Red Bandit's dat je met hun bijvoorbeeld de strijd aan gaat en met van die klassieke revolvers of iets van katapults (mochten ze het meer kind vriendelijk willen houden) op ze moet schieten om ze te verslaan.

scagen dat laatste komt denk ik eerder in die darkride die momenteel al gesloten is, dan dat het in een coaster komt.

• scagen heeft hierop gereageerd.

Eftelflags Meer info overigens in de podcast van TPS. Luisteren dus πŸ˜‰

Ik dacht "laat ik die podcast eens luisteren", maar buiten een leuk interview met Maarten (het hoofd van de technische dienst van het park) hoor ik geen andere info dan je hier al deelde 😁

2 maanden later
                  5 maanden later

Daffie Dit jaar bestaan ze 60 jaar, was ook mooi moment geweest maar we kregen een vrij simpele overhaul van Wild West Adventure, ik verwacht eerlijk gezet niet zoveel van de mensen uit Spanje.