Misschien niet het meest geknipte topic ervoor, maar hopelijk toch nog oké?
In oktober gaan mijn gezin en ik drie dagen richting Disneyland Parijs. Het resort, en zijn hotels, is voor ons zeker niet vreemd, echter heb ik wel een vraag. Wij zouden graag een dag eerder willen vertrekken in de late namiddag, om zo onnodige reistijd een invloed te laten hebben op onze verblijfsduur. Tijdens ons huidig geboekte verblijf verblijven we in het Resort zelf, maar we zijn vooral zoekende naar iets (niet ver) daarbuiten om zo de nacht te overbruggen. In september vorig jaar hebben wij met onze kids eenzelfde tactiek toegepast. Waar het ons destijds wel geholpen heeft om alles uit ons disneyverblijf te halen, viel het geboekte hotel enorm tegen en was het niet echt kindvriendelijk te noemen (ik dacht een Ibis budgethotel op 15min van het resort).
Iemand tips voor een hotelletje, of ander verblijfmogelijkheden, voor één nacht in de buurt van het park dat niet alleen best betaalbaar blijft, maar ook in zekere zin toegankelijk is voor een gezin met (jonge) kinderen? Ik hoor het graag 😁 !