• Duitse Parken
  • Bevestigd: 2 nieuwe achtbanen voor Tripsdrill in 2020

Cornelius Is het ook mogelijk om het filmpje op een "normale" manier te monteren, waarbij je ook in beeld echt over de kop gaat?

Ik vind dit soort meer "kunstzinnige" manieren van montage bij videobeelden altijd verschrikkelijk irritant.
Ik zie liever de werkelijkheid.

The_Bullgod je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Leuk dat je zo enthousiast bent πŸ˜…

De video is gefilmt met een 360Β° camera. Dat maakt een normale video niet mogelijk. Gewone onride volgt op zn vroegst vanavond.

Ik snap @The_Bullgod wel, ik vind het ook niet wat. Leuke gimmick, maar de ervaring van een onride is nu wel weg. Verder wel mooi materiaal, maar 't is ook niet mijn ding.

Ziet er fantastisch uit! In Battle Star Galactica had de zero g roll ook echt een gevoel van gewichtsloosheid (iets wat veel B&m inverts vaak niet hebben). Afgeleid van de gave POV hebben deze inversies dat ook. Hopelijk zien we dit model vaker in de toekomst.

Ik vind het 360Β°/ass effect erg gaaf en een leuke spin aan de normale POV, weer eens wat anders en ziet er zelf wat spectaculairder uit.

Ik vind het een hele leuk toevoeging voor het park en de STC heeft een heerlijk zweef gevoel, ik ben fan! En hij heeft zelfs airtime πŸ˜ƒπŸ˜

Zullen we ontopic blijven en het hebben over de achtbaan? @Niek @The_Bullgod wat vinden jullie van de baan? πŸ€“

Vandaag de baan 8 keer gedaan waarvan zowel front als backseat. Super toffe baan! Geen extreem hoog thrill gehalte maar dat had Tripsdrill in mijn ogen niet nodig. Een soepele fijne baan met mooie elementen. En ook de concepten voor de theming volgend jaar beloven veel goeds πŸ˜ƒ

ppc-anoniem-1 Zullen we ontopic blijven en het hebben over de achtbaan?

Hoezo? Jullie posten een filmpje en ik vind het filmpje niet goed. Dat mag Γ©n is ontopic.

Het blijft raar om zon volledig kaal en dakloos station te zien met een werkende baan. Je moet het ook maar durven als park zijnde. Als een ander park hier in Nederland het had gedaan had je toch echt wel klagende klanten gehad. Maar desalniettemin zien de banen er fantastisch uit en lijken het beide toppers in hun formaat. Ik kan niet wachten beide banen te doen binnenkort!

Zoals altijd bij onrides moet je gewoon even het geluid uitzetten voor dat je gaat kijken. De baan ziet er bijzonder snel uit en de eerste rol lijkt een mooi moment te zijn. Ik zou alleen wel graag willen dat Tripsdrill de volgende keer gewoon een uitbreiding in een keer afmaakt. Bedoel, waarom moet altijd het station een jaar wachten/5 jaar wachten voor dat deze gebouwd wordt.

Hopelijk brengt de investering ze genoeg nieuwe bezoekers om volgend jaar het station af te maken πŸ™‚

Niek ik dacht dat dit topic ging over de achtbanen zelf zoals de titel al doet vermoeden. Maar dan heb ik het vast verkeerd. Jammer dat hier op het forum steeds vaker β€˜pret’ in het woord pretparken lijkt te ontbreken.

Ontopic: enorm toffe familie baan met leuke inversies πŸ™ŒπŸ˜ƒ

Hjalmar vandaag zijn we ook wel tot de conclusie gekomen dat alle banen in Tripsdrill deze behandeling ondergaan zijn, Karacho, Mammut en G'sengte Sau begonnen ook allemaal in enkel beton.

ppc-anoniem-1 toch ff off-topic maar wel park gerelateerd.

Ik zie op de insta van onder andere Themepark.inc foto's en video's voorbij komen van ritjes met en zonder mondkapjes, hoe zijn de regels voor Tripsdrill??

Cerveza Volgens de website moeten ze de maskers in verschillende gebieden dragen πŸ™‚

ppc-anoniem-1 wat vinden jullie van de baan?

"wie geil ist das den?" Het antwoord is dus al gegeven in de video zelf.
                Dit model mist het compacte van de oudere SLC's, en ja ik weet dat dit een heel nieuw type inverted coaster is.
                Maar toch lijkt mij dit zeker wel een coaster waar je lachend uit zult stappen. Zo afgaande op de video een lekkere snelheid en soepele elementen.

• scagen heeft hierop gereageerd.

ppc-anoniem-1 ik dacht dat dit topic ging over de achtbanen zelf zoals de titel al doet vermoeden. Maar dan heb ik het vast verkeerd. Jammer dat hier op het forum steeds vaker β€˜pret’ in het woord pretparken lijkt te ontbreken.

Lars, jullie (themepark.inc) posten je video in dit topic (onder Cornelius z'n account). Dat is prima hoor, en ontopic want het is een video van de coaster die we hier bespreken. Als daar reacties op komen is dat automatisch ook ontopic. Het vervelende voor jou is dat mijn reactie je niet zint, omdat ik het geen goede video vind. De beelden zijn irritant, en voor het gejoel zet ik ook graag mijn geluid uit.
                  Maar als ik het gewoon geen goede video vind, mag ik dat zeggen. Je kunt dan niet vervolgens herhaaldelijk impliceren dat ik offtopic ga, aangezien dat niet zo is.

Cerveza zoals Hjalmar aangeeft moet je inderdaad mondkapjes dragen rondom de entree, in toiletten, bij restaurants en in wachtrijen. In de attracties niet. In Phantasialand was dat gisteren hetzelfde alleen daar moet je ook in attracties een kapje op. Overigens valt het wel op dat 1,5 meter afstand houden in de praktijk niet gebeurt.

En leuk dat je ons volgt πŸ˜‰πŸ™Œ

The_Bullgod Dit model mist het compacte van de oudere SLC's, en ja ik weet dat dit een heel nieuw type inverted coaster is.

Denk niet dat dit perse met het type te maken heeft maar meer met het feit dat dit een custom layout is. De standaard layout is volgens mij stuk compacter naar wat ik me herinner van de concept art.

ppc-anoniem-1

ppc-anoniem-1 En leuk dat je ons volgt πŸ˜‰πŸ™Œ

Vanzelfsprekend!!

Toch is de verwarring bij mij dan groot als je een foto ziet met een trein en om een enkeling na geen mondkapje. Afijn het zal wel gewenning zijn.

Verder lijkt het mij een ontzettend tof baantje en hoop dan ook op zeer korte termijn een bezoekje te brengen aan Tripsdrill

scagen Denk niet dat dit perse met het type te maken heeft maar meer met het feit dat dit een custom layout is. De standaard layout is volgens mij stuk compacter naar wat ik me herinner van de concept art.

Ik weet welke concept art je bedoeld, maar zelfs die baan was voor mijn gevoel minder compact de een SLC als de Condor.