Niek OK. Maar maar wat vindt je van de baan? Want daar ben ik nog steeds niet achter 😉
Michael Ik bedoel meer de algehele negativiteit die op het forum heerst, maar dat is een andere discussie. Wat me inderdaad wel stoort is nadat Niels heeft aangegeven dat het met een 360 camera niet anders kan er toch op een erg onaardige manier wordt doorgezaagd. En voor zagen kunnen we in Tripsdrill beter bij Mammut terecht (wat overigens na al die jaren toch best wel een degelijke Woody geworden is, maar dat terzijde) 😃 Op de vraag die gesteld wordt om de discussie over de baan op gang te houden wordt vervolgens niet gereageerd.
In mijn aard zit om het positieve te benadrukken, maar dat kan ik uiteraard niet automatisch van anderen verwachten 😄
Antwoord op je vraag: De banen liggen wat mij betreft perfect aan de rechter kant van het park. Dit was eerder, met alleen de vrije val daar, een nogal dode hoek. Alle andere achtbanen staan rechts geclusterd en voelen er meer ‘aangeplakt’ dan deze 2. Heel bijzonder om te zien dat er best veel grote bomen zijn blijven staat, dat heeft het ook wellicht een minder ‘aangeplakt’ gevoel.