Cornelius Vind het super tof dat jullie je zo enthousiast inzetten om een zo snel mogelijk een on ride hier met ons te kunnen delen zodat we daar van kunnen genieten. Daar alle complimenten voor.
Maar als ik eerlijk mag zijn, vind ik persoonlijk de toon vanuit jouw en ongelofelars op de reacties ook niet echt uitnodigend tot positiviteit.
Cornelius Maar de toon die je zet (nadat er al wat van is gezegd en ik ook reageer dat 't "helaas" aan de camera ligt)
Hier bijvoorbeeld zet je zelf al een enigszins negatieve toon voordat Niek 'De toon zet' in mijn ogen :
Cornelius je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Leuk dat je zo enthousiast bent ๐
De reactie van Niek die volgt vind ik persoonlijk niet echt heel negatief, hij geeft aan wat hij persoonlijk minder vind maar complimenteert wel dat het mooi materiaal is.
Vervolgens komt deze reactie:
ppc-anoniem-1 Zullen we ontopic blijven en het hebben over de achtbaan?
Wat ook niet echt bijdraagt aan een positieve sfeer naar mijn mening.
Niek reageert hier vervolgens wat feller op, dat is zeker waar maar dan volgt deze reactie
ppc-anoniem-1 ik dacht dat dit topic ging over de achtbanen zelf zoals de titel al doet vermoeden. Maar dan heb ik het vast verkeerd. Jammer dat hier op het forum steeds vaker โpretโ in het woord pretparken lijkt te ontbreken.
Welke voor mij eigenlijk helemaal een dooddoener is voor de sfeer of de 'Pret' wat hier word benoemd. En het vervolgens herhalend blijven vragen naar zijn mening maakt het er niet beter op.
Gedrag roept gedrag op, dus voor een beter forum begin bij jezelf wat ik nu ook ga doen:
Laten we het hebben over deze prachtige banen! Dat station ziet er prachtig uit op de conceptart! Word de brake run daar uit eindelijk ook bij overkapt?