feabal Mijn god.. Good to know! Aangezien ik dacht dat t om een verkapte reclame ging voor 1 of ander museum 😣

Oei, ik moet hier beetje om lachen maar het is ook wel misser. Jullie zijn allebei liefhebbers en hadden toch bijna deze mail gemist. Hoeveel Truusen uit Delft kijken hier ook niet naar om? De vraag is beetje of je zonder deze email de hele ervaring mist of dat het gewoon minder persoonlijk is.

Duckface

Ik dacht precies het zelfde inderdaad... "Ik ga toch niet naar een of ander museum, waarom krijg ik dit?!"

Bran Oh god, klinkt echt als een enorme vette ervaring.

Ik had niet per se de plannen om naar Toverland te gaan met Halloween, maar ik begin het nu toch wel serieus te overwegen. Dit klinkt echt heel erg tof!

Ik zit nog te twijfelen welke ik ga doen, maar nu ik het zo lees denk ik wel echt dat ik deze ga doen.

7 oktober mogen we langs voor de preview! Ben echt onwijs nieuwsgierig! Maison vond ik voor een eerste ‘volwassen’ huis al heel geslaagd en uniek kwa opzet, dus de verwachtingen liggen hoog!

Op die plattegrond staan termen zoals ‘Peppers Ghost’ en ‘Liftschacht’, dus ik ben toch wel benieuwd wat we daar straks mogen ervaren. Op basis van het artikel lijkt het alsof ze goed naar Universal hebben gekeken, daar vind je ook een aantal spookhuizen met metershoge decors, enorm gaaf gemaakt. Het enige wat ik jammer vond aan Maison was dat het budget na de eerste paar scènes op leek te zijn, hopelijk is dat hier anders verdeeld.

Bran

Wil ik hier op klikken of niet... Ik ben me een partij nieuwsgierig geworden... Van de andere kant me compleet laten verrassen 4 november valt ook wat voor te zeggen...

• Bran heeft hierop gereageerd.

feabal de totale rit word er verteld er zijn geen fotos van de binnenkant alleen een plattegrond.

Aqua bellatores was maar tot en met 27 augustus. Katara gaat volgens mij wel gewoon door.

Sterker nog, Katara heeft een speciale Halloween uitvoering. Lijkt me dat die (net als vorig jaar) weer te zien is.

JaylonToverlandgek Ik vind het alleen apart dat ze de uitrijdende auto's van de Kiss & Ride niet dezelfde weg terugsturen ipv over de n277, waar het altijd vaststaat tot bij de snelweg ongeveer. dit zou al een heleboel schelen voor de parkeerplaats. Het zou ook slim zijn als ze de parkeerplaats eens aanpassen zodat er 2 banen richting de slagbomen gaan, want de parkeerplaats is altijd een ramp, ookal is het maar gezellig druk.

Wondersteffel uitrijden gaat via poorten en slagbomen met Halloween, en er zijn tegenwoordig 4 parkings, er staan een aantal parkeerwachters en de doorstroming verloopt vrij goed. Als er 1000 auto’s vertrekken kun je niet verwachten dat je na 10 minuten buiten staat, is bij de Ziggo Dome of AHOY Rotterdam ook niet.

Jordy ik zit na een concert in de ziggo toch echt altijd binnen 10 minuten al op de snelweg na afloop. Het kan dus wel 🙂