Mooi een nieuw spookhuis, hopelijk worden de andere zones en experiences ook nog een klein beetje geplust net als vorig jaar. Ik ben benieuwd waar Cirque naartoe gaat, voor de oude ingang lijkt me niet heel veel groter qua oppervlakte.

Ik kan me wel voorstellen dat je het op een plek buiten het park maakt, Halloween is de drukste periode en dan is een goede crowd control heel belangrijk.

Overigens nog niet gemeld, maar het Trick or Treat buffet ontbreekt dit jaar. Afgelopen jaren hoorde ik er ook maar weinig goede geluiden over, en dat personeel kun je beter op andere plekken inzetten.

De trailer/teaser die Toverland online heeft geplaatst ontbreekt nog in dit topic, dus bij deze:

Ik denk dat de gangen die te zien zijn in de video al afgeleverde decors zullen zijn?

Heel benieuwd hoe scare zone Cirque gaat aanvoelen zo verstopt achter de hal Land van Toos. En ook of de oude ingang zal openen als doorgang of de poort buiten langsheen de hal? Of beide?

Beetje mixed feelings met deze locatie in het achterhoofd. Het enige voordeel: bij hevige regen geen modderpoel op de bestrating, wat in het verleden wel het geval was op de oude locatie naast troy. 😝

13 dagen later

Ik vind het irritant dat er bronnen worden gedeeld die zelf geen bron zijn. Dit is namelijk de bron: https://www.toverland.com/toverblog/vernieuwde-scare-zone-cirque-groter-dan-ooit-met-oa-kermisattracties

Anyway, super om te zien dat Toverland deze zone uitbreid. Vorig jaar was het een favoriet van me en ik ben benieuwd hoe ze de sfeer weten neer te zetten nu Cirque 2x zo groot is. En leuk, de zone is vanaf 14:00 uur al toegankelijk.

Ik hoop dat de food truck ook naar achter schuiven en het grasveld innemen waar Cirque voorheen stond. Dit hele stukje was een vrij chaotisch stuk tijdens Halloween.

Loekiloeki Ik vind het irritant dat er bronnen worden gedeeld die zelf geen bron zijn.

De boodschap is hetzelfde, alleen een andere website om het te lezen. We zijn hier ook geen onderzoeksrapport aan het schrijven, maar gewoon wat nieuws aan het bespreken.

4 dagen later

Net voor 6 man tickets gekocht voor 4 november inclusief de fear pas. Na het afrekenen van de tickets kreeg ik een raar mailtje namens toverland.. Dat ik mijn reservering voor het mijnbouwmuseum compleet moest maken. Dit kon ik doen door de namen door te geven.

In eerste instantie had ik niet geschakeld dat dit om een haunted house zou gaan. Even onderzoek gedaan en toen kwam ik erop uit dat het om het nieuwe huis zou gaan.

Dit beloofd dus een persoonlijke ervaring te gaan worden neem ik aan? De opzet is tot nu toe geniaal te noemen.

feabal Mijn god.. Good to know! Aangezien ik dacht dat t om een verkapte reclame ging voor 1 of ander museum 😣

Oei, ik moet hier beetje om lachen maar het is ook wel misser. Jullie zijn allebei liefhebbers en hadden toch bijna deze mail gemist. Hoeveel Truusen uit Delft kijken hier ook niet naar om? De vraag is beetje of je zonder deze email de hele ervaring mist of dat het gewoon minder persoonlijk is.

Duckface

Ik dacht precies het zelfde inderdaad... "Ik ga toch niet naar een of ander museum, waarom krijg ik dit?!"

Bran Oh god, klinkt echt als een enorme vette ervaring.

Ik had niet per se de plannen om naar Toverland te gaan met Halloween, maar ik begin het nu toch wel serieus te overwegen. Dit klinkt echt heel erg tof!

Ik zit nog te twijfelen welke ik ga doen, maar nu ik het zo lees denk ik wel echt dat ik deze ga doen.

7 oktober mogen we langs voor de preview! Ben echt onwijs nieuwsgierig! Maison vond ik voor een eerste ‘volwassen’ huis al heel geslaagd en uniek kwa opzet, dus de verwachtingen liggen hoog!

Op die plattegrond staan termen zoals ‘Peppers Ghost’ en ‘Liftschacht’, dus ik ben toch wel benieuwd wat we daar straks mogen ervaren. Op basis van het artikel lijkt het alsof ze goed naar Universal hebben gekeken, daar vind je ook een aantal spookhuizen met metershoge decors, enorm gaaf gemaakt. Het enige wat ik jammer vond aan Maison was dat het budget na de eerste paar scènes op leek te zijn, hopelijk is dat hier anders verdeeld.