Gisteravond heb ik samen met Jaylon en 2 andere vrienden Now You’re Mine mogen doen, na de ergernissen van het lange wachten, wat natuurlijk altijd kan gebeuren door verstoringen, mochten wij er eindelijk in. Ons tijdslot was om 20:15 tot 20:30 en die hebben we ruimschoots overschreden, wij zijn namelijk om 19:30 al begonnen met wachten, eigenlijk te laat, maar ik wilde graag van te voren Flaming Feather Spareribs.
Er zijn verschillende tijden geroepen door beveiliging en gastenservice en toen we eindelijk in de slingerwachtrij stonden, kregen we te horen dat de wachtrij gesloten werd, daar was ik erg blij om, want de FearPass houders waren verschrikkelijk, kunnen zij niets aan doen natuurlijk, maar daardoor was het tijdslot 20:15 tot 20:30 sowieso al nooit haalbaar, dat vond ik ook echt een nadeel, toen de FearPass rij helemaal leeg was begon het pas echt goed door te lopen in de slingerwachtrij.
Het huis zelf is gewoon harstikke top en op hoog niveau, de scares had ik meer van verwacht, hoewel ik soms goed geschrokken en angstig was.
De oplossing van Toverland? Prima, maar wel het minimale, mocht je Now You’re Mine of andere experiences door dit voorval gemist hebben, kun je een terugbetaling krijgen, voor ons als Magic Members prima, ik ben er volgende week toch weer, maar voor daggasten erg zonde van hun tijd, overigens was het je eigen keus om te blijven staan of om te vertrekken uit de rij, maar eenmaal in de slingerwachtrij zou ik liever ook niet meer vertrekken en door de zure appel heen bijten, en voor mij was Now You’re Mine in gaan prioriteit nummer 1, dus het was het wachten meer dan waard.