Park: De Efteling
Horeca punt: Wapen van Raveleijn
Gerecht: Heldendiner 3 gangen menu
Prijs: €59,95 volwassenen / €29,95 kinderen
Cijfer: Eten: 7 / Ambiance: 9+
Beoordeling: Na de show van 17:00 word je meegenomen naar de herberg waar je opgewacht wordt door ruiter Thomas, Samira en de waard van de herberg om te vieren dat Raveleijn bevrijd is.
Bij je tafel staat het voorgerecht al klaar. Ik vond het erg smakelijk en goed vullend. Brood met verschillende dips, en allerlei lokale producten zoals kaas, worst en ham. Voor de kinderen een spies met groenten en kipfilet.
Hierna worden de kinderen verwacht op de ruiterschool en mogen ze met ruiter Thomas de Raveleijn arena in om te leren zwaardvechten. Erg leuk gedaan. Bij terugkomst krijgen ze een pin (die je voor 40 euro op Marktplaats kunt verkopen, het kind eet dan dus gratis 😉 ).
Vervolgens komt het hoofdgerecht. We kozen voor de Stoere Stoverij (runderrib)
, onze dochter voor de Drakenkluif (kipkluif met eigenheymer). Met daarbij aardappels, seizoens salade en een tuinsalade. Het smaakte goed, maar niets sprong er echt uit.
Als laatste het toetje, een meringue taart. P
Al met al hebben we allemaal een topavond gehad. Het is prijzig, maar je krijgt eten, de kinderen worden vermaakt, drinken is inbegrepen en onbeperkt en we zijn van 17:00 tot 20:30 onder de panne geweest. Daarbij verdiend het personeel hier grote complimenten, je merkt dat ze stuk voor stuk erg veel plezier in hun werk hebben.
Zonder kinderen zou ik het persoonlijk wel overslaan. Het is vooral gericht op families. Mocht het je nou niks uitmaken om tussen hele schoolklassen met kinderen te zitten zou ik het zeker uitproberen 😉