Leuk topic!
De afgelopen weken op vakantiediverse parken bezocht, maar ik kom helaas tot de conclusie dat ik te weinig foto's heb gemaakt.
Laten we beginnen met Disneyland Parijs!
Ik heb hem jaren niet open gezien, maar Colonel Hathi's Outpost was open, dus daar heb ik eens een keer gegeten.
En daar heb ik het Menu 1 gehad, deze had een Bolognese Lasange, een knoflook broodje en een drankje erbij
de prijs van dit menu was 15 euro
Cijfers, een 7,0 van de 10.
Ondanks dat de foto er niet uit ziet en het inlay bakje een beetje raar erbij staat smaakte de Lasagna en knoflook brood wel erg goed, en voor Disney begrippen vond ik 15 euro ook niet heel veel geld voor de portie die ik had.
Een week eerder in EP hebben we het buffet in het colloseo hotel geprobeerd, heb slechts 1 foto zie ik
Geen uitgebreide review verder, maar op een of andere manier ben ik toch altijd enigsinds teleurgesteld bij dit soort bufetten voor de prijs die er gerekend wordt, het smaakt allemaal wel prima, maar ik weet niet, het mist iets in ervaring, smaak, of weet ik t.
Ook geen uitgebreide vermelding, maar vond in Tripsdrill aan het einde van de dag de Schnitzel deal ook wel een leuke aanbieding, niet duur, en kwalitatief een redelijk goede (fabrieks)schnitzel voor een vrij lage prijs.