Dit is van 16-05-2022 en het was een van de eerste keren dat ik Plopsa Station horeca had uitgeprobeerd, dus ondertussen is het (HOPELIJK!!!) beter, maar hij is te mooi om niet te delen.
Park: Plopsa Station Antwerp
Horeca punt: Wickie Snack
Gerecht/product: Wafel met Nutella menu
Prijs: € 7,99 (inclusief Cola met 50 ct statiegeld)
Cijfer: -4/10
Beoordeling: Als de foto nog niet voorzich spreekt, dit was gewoon walgelijk. De wafel zelf was eetbaar, maar die klodder Nutella die ze er zo bij kwakten was zo onsmakelijk... Leek net een hoopje poep. Eenmaal je de wafel ophad - nadat je al een gigantische hoop Nutella op je wafel had gedaan om toch maar een beetje de voedselverspilling tegen te gaan - had je nog de helft van datzelfde hoopje over. Als je dat dan ook nog zo wil opeten kan je beter je vingers gebruiken, want het enige bestek wat ze er hebben zijn houten mesjes en vorkjes waar je niet mee kan prikken of scheppen (Zie stripboek: de Plopsa Station Pannenkoek), wat dan vervolgens leidt tot van die vieze peuter-handen die je zelfs met aflikken niet proper krijgt. Ik ben een echte Nutellaliefhebber, eet elke ochtend bijna niks anders op mijn brood, maar ook ik heb grenzen en dit was er ver over 😅 .
Dus was het zijn geld waard? Op een kosmische manier ja, omdat je bijna een volledige pot Nutella op je kartonnen bo..., ahum, bakje krijgt en dat is al zo duur (en de Cola van destijds was toen "maar" 3.75 euro). Maar het had voor mij (omdat ik een funcard had/heb) echt VEEL voordeliger geweest om gewoon even naar buiten te gaan, in Antwerpen Centraal een BETERE EN GOEDKOPERE wafel met Cola te gaan halen en dan gewoon terug te gaan.
We zullen maar hopen dat het tegenwoordig beter is en dat ze dat geld investeren in een nieuwe attractie daar ofzo hé... Overigens niet de enige keer dat ik horeca heb uitgeprobeerd in dat park, maar dat is een verhaaltje voor de volgende keer... 😌
Ik wou dat ik dit had verzonnen.