Quefox_ maar dat zijn onderscheiden die gemaakt zijn doordat ze het niet aanbieden (of omdat nog niemand ervoor gekozen heeft).
Uiteraard, maar ik kan als buitenstaander ook geen andere onderscheiden maken, het zijn alleen observaties die ik kan doen. Wat je verderop zegt ben ik het ook mee eens dat er veel meer mogelijk zou zijn op zowel Eurofighter als Infinity, maar dat is een keuze van Gerstlauer of ze dat willen.
Quefox_ De Infinity voelt (en is tot zekere zin) gewoon een doorontwikkeling van de EuroFighter, en het is nu raar dat die twee types zo naast elkaar blijven bestaan.
Ook helemaal mee eens. De clue van mijn verhaal van 2,5 jaar geleden was ik vergeten in de TLDR te zetten, maar ik kwam er toen op uit dat er buiten dat geen duidelijke verschillen zijn behalve die trein. Infinities hebben idd ook beyond vertical drops met verticale lifthill, maar dat hebben ze niet allemaal, terwijl dat bij Eurofighters wel echt op alle achtbanen voorkomt en dit staat ook als kenmerk in de Eurofighter brochure.
Quefox_ Maar om even hier op in te haken, is dat precies waar voor mij de logica ophoudt. Een simpele EuroFighter is gewoon een nog simpelere Infinity Coaster. Al die innovatieve foefjes hoef je niet te kiezen, waarom is die EuroFighter dan - naar zeggen - alsnog goedkoper.
Ja voor mij ook. Je zou denken dat er bij een doorontwikkeling de oude versie een beetje wegvalt, maar nee dus.
Dat weten we niet zeker nee. Het is zeker mogelijk, misschien is de techniek simpeler en dus goedkoper van de Eurofighter, of doordat het minder customisation opties heeft is het goedkoper? Ik zou het niet durven zeggen.
Het enige dat ik weet is dat ik Eurofighter treinen te krap en niet prettig vind.