The_Real_Infernape maar dat zijn onderscheiden die gemaakt zijn doordat ze het niet aanbieden (of omdat nog niemand ervoor gekozen heeft). In theorie zouden al die elementen makkelijk voor beide types beschikbaar kunnen zijn. De beyond vertical drop zie je al op Infinity Coasters, launch en lifthill tezamen kan geen hogere wetenschap zijn om mogelijk te maken en al die innovatieve elementen van de Infinity zouden volgens mij net zo goed op een Eurofighter kunnen. De Infinity voelt (en is tot zekere zin) gewoon een doorontwikkeling van de EuroFighter, en het is nu raar dat die twee types zo naast elkaar blijven bestaan.
The_Real_Infernape wat dat betreft is een EuroFighter in de basis simpeler denk ik? Maar goed, met een achtbaan als Pitts Special in PowerPark maakt dat verschil weinig uit
Maar om even hier op in te haken, is dat precies waar voor mij de logica ophoudt. Een simpele EuroFighter is gewoon een nog simpelere Infinity Coaster. Al die innovatieve foefjes hoef je niet te kiezen, waarom is die EuroFighter dan - naar zeggen - alsnog goedkoper.