Kan nooit veel slechter zijn dan de invert die er stond.
Volgens mij is dit een prima baantje voor Tivoli Friheden.
Kan nooit veel slechter zijn dan de invert die er stond.
Volgens mij is dit een prima baantje voor Tivoli Friheden.
Ik snap de verbazing/vraag van mensen hier waarom ze niet voor een infinity coaster zijn gegaan, maar volgens mij gaat dit puur om prijs. Friheden is geen groot park, en moet het ook niet hebben van z'n grote thrill coasters. Als ik het goed begrijp, is het park eigendom van de gemeente, en die kunnen daar geen grote bedragen tegenaan gooien, dus denk ik dat dit een mooie oplossing is om toch iets leuks voor de >= tiener doelgroep te hebben.
Ondertussen zijn de werkzaamheden voor de nieuwe coaster Vindfald ook begonnen
Mooi kleurtje!
Mooi achtbaanstaal . Kleur word ik ook wel blij van, zien we niet vaak.
En ondertussen is de lifthill al geplaatst.
edit never mind
De bouw verloopt voorspoedig. Ondertussen zijn namelijk niet alleen de looping, maar ook vele andere trackdelen al geplaatst.
Het gaat best wel vlot daar. Nog steeds een heel mooi kleur.
TuttiFrutti Het gaat best wel vlot daar.
Dat mag ook wel, want de opening zou in mei al zijn als ik het goed heb.
Ik kwam nog een POV animatie tegen
Ik blijf er trouwens bij dat ik liever had gezien dat ze een Infinity Coaster variant hadden gekocht. Ik vind de layout prima al is het wel kort (maar goed je kan ook niet heel veel op die oppervlakte). Maar infinity treinen zijn vele malen beter dan Eurofighter varianten naar mijn mening, die had ik hier toch liever gezien.
The_Real_Infernape Ik blijf er trouwens bij dat ik liever had gezien dat ze een Infinity Coaster variant hadden gekocht. Ik vind de layout prima al is het wel kort (maar goed je kan ook niet heel veel op die oppervlakte). Maar infinity treinen zijn vele malen beter dan Eurofighter varianten naar mijn mening, die had ik hier toch liever gezien.
Tja er zullen vast wel meer liefhebbers zijn die liever een Infinity coaster gezien zouden hebben dan een Eurofighter.
Maar de kosten van zo'n Infinity Coaster zijn ook stukken hoger.
Ondertussen is de bouw van Vindfald ook bijna afgerond, nog maar een klein stukje track hoeft er geplaatst te worden.
The_Real_Infernape Maar infinity treinen zijn vele malen beter dan Eurofighter varianten naar mijn mening, die had ik hier toch liever gezien
Nieuwe generatie Euro Fighters hebben nagenoeg dezelfde treinen. In ieder geval in zitjes en Brugs. Zie bijvoorbeeld Tantrum:
https://rcdb.com/15603.htm#p=92575
Erik To be fair, alle Eurofighters na Tantrum hebben allemaal weer schouder beugels. Ik zie ze ook in de video van Vindfald, niet dat dat iets wil zeggen over het eindresultaat maar ik vrees dan toch dat we geen infinity-like treinen gaan krijgen. Vraag me dan ook af waarom ze er na Tantrum weer mee gestopt zijn.
The_Real_Infernape To be fair, alle Eurofighters na Tantrum hebben allemaal weer schouder beugels.
Oh wauw, je hebt gelijk. Wat een teleurstelling! Tantrum was juist zo fijn met deze beugels.
Gerstlauer is soms zo raar met de Eurofighter. Er zijn er 2 met treinen die waren gemaakt voor het (inmiddels discontinued) Launch Coaster model en dan heb je Kráter, Tantrum, Hydrus, Iron Shark en Adrenaline Peak met een nieuw treindesign heel erg lijkend op de Infinity, om vervolgens weer terug te vallen op de oude treinen. Het lijkt alsof ze steeds iets nieuws willen proberen maar dan toch terug grijpen op het oude. Er zal vast een reden voor zijn, misschien zijn die nieuwe treinen duurder wat schuurt met de ''goedkoopheid'' van een eurofighter? Geen idee.
Quefox_ dat ik me altijd al afgevraagd heb waarom de oudste van die twee niet gewoon al uit de catalogus geschrapt is.
De Eurofighter is simpelweg nog actief als een goedkopere an compactere Infinity tegenwoordig, ja, je kan nog steeds grote custom layouts kopen als je dat zou willen, maar als je daar geld voor hebt kun je net zo goed een Infinity kopen.