Ron Ik heb verder het idee dat niet iedereen het artikel van Looopings uit de openingspost heeft gelezen, maar die begint met een foto die mij in ieder geval richting een ander park laat denken.
Maar dat is gewoon een keuze van Looopings natuurlijk. Toverland heeft een beetje info prijsgegeven op het Scare Event en Looopings maakt daar een artikel van en heeft toevallig nog die foto in het bestand zitten. Dat die foto dan gelijkenissen vertoond met een attractie in een ander park is hoogstwaarschijnlijk vooral omdat die foto voor een artikel met betrekking tot die attractie al opgezocht is. Dus om het daarbij al meteen af te schrijven als een "onderwerp om ver uit de buurt te blijven" vind ik niet helemaal fair.
We zullen vooral even moeten afwachten wat de daadwerkelijke insteek van Toverland zal gaan worden en welke vorm het gaat aannemen. Ik zou namelijk ook verwachten (en hopen) dat dit thema toch op de een of andere manier een verbinding met het overkoepelende magie/tover thema zal gaan krijgen.
Het is in ieder geval goed om te horen dat er wordt gewerkt aan een nieuw vast spookhuis zodat de kwaliteit van de Halloween Nights weer een stukje hoger kan komen te liggen.