Bran er waren test boringen geweest letterlijk langs Toverland er is hier nog een herdenking van gemaakt
Nooit geweten, maar dat maakt het nog geen kolenmijn natuurlijk 😉 In ieder geval weer wat geleerd, bedankt daarvoor.
Bij Toverland verwacht je toch meer iets met Magie, Toveren of fantasie. Ik snap het thema gewoon niet. Net zoals ik niet zo snel een western of film thema zou verwachten. Ik heb verder het idee dat niet iedereen het artikel van Looopings uit de openingspost heeft gelezen, maar die begint met een foto die mij in ieder geval richting een ander park laat denken. En dat hebben we de laatste tijd net iets te vaak gezien en volgens mij is dat ook niet iets dat Toverland nog nodig heeft. De enige associatie die ik nog kan bedenken om het thema te verklaren, buiten dat Toverland ook in Limburg ligt is dat ze nog iets op de plank hebben liggen van nature wonderland.
Jammergenoeg is ook dit weer een onderwerp geworden om ver uit de buurt bij te blijven. Maar zoals ik al zei, eerst maar eens afwachten hoe Toverland het uit gaat werken.