Prijzen bij de meet dus... ik vind het een vrij zwakke show geworden, het trampolinestukje in het begin gaat veel te lang door en heeft eigenlijk quasi geen meerwaarde, omdat het later herhaald wordt.
De voice-over is gewoon verschrikkelijk slecht, dat kan echt beter.
Positief is de watereffecten, maar al bij al komt de show over als een herkauwing van andere parkshows en weinig origineel. Het decor is wel mooi uitgevoerd. Het karakter van Joey had net zo goed weg gelaten kunnen worden.
De waterffecten waren leuk, maar eigenlijk niet echt indrukwekkend. Nu leek het op kleine golfjes ipv een serieuze hoop water, maar dat is inderdaad misschien verkeerde verwachtingen. Het kwam in ieder geval niet zo indrukwekkend over.
In het filmpje zie je het beeld ook beter:
Ik herhaal mijn vorige mening: dit is letterlijk een carbon-copy van Jack Sparrow:
De belt buckle is identiek, op dezelfde plek een riem (waar ook ies aan hangt), een tricorne, exact dezelfde trenchcoat, zelfde type schoenen, de houding die je direct met Jack Sparrow associeert.. het is eerder zoek de verschillen dan de gelijkenissen, en dat is spijtig.
Want ze kunnen echt wel een kapitein ontwerpen die meer origineel is, meer richting de stijl van de Magistralis dan Pirates of the Carribean. Spijtig.
Hopelijk worden er nog verbeteringen doorgevoerd.