Ik vind het toch vreemd dat hij wenkbrauwen heeft, dat vond ik al apart op de merchandise maar nu ik dit zo zie vind ik het toch echt een beetje vreemd
Nieuwe parkshow in Toverland: Aqua Bellatores
Toch wordt het podium mooier afgewerkt!
Pfoe die Joey heeft een wel heel hoog Snorrie gehalte
Waarschijnlijk kormt er een making off van de show online.
luc136 ik denk wel dat het veiliger is om meerdere karakters te introduceren en te zien wat blijft hangen, dan alle pijlen te richten op één ontwerp.
Kijk maar naar de gefaalde poging van Walibi, met de music battle. Dan liever zien hoe het publiek reageert op Joey (of iets anders), en dan daarmee verder gaan.
Ik ben benieuwd naar de show! Meestal laat ik dit links liggen in pretparken, maar de 10 000 liter water-hype werkt wel.
De vorige duikshow was volgens mij vrij identiek als die in Bellewaerde, dus goed dat er iets unieks komt.
Hopelijk geen al te ingewikkeld verhaal.
De mooiste Opbouwshow van Pretpark Nederland, en nog wel verder!
- Bijgewerkt
JaylonToverlandgek Ziet er leuk uit , wel jammer dat ze Snorrie en Jack Sparrow direct jatten. De hele houding , alles ademt Sparrow..
JaylonToverlandgek De mooiste Opbouwshow van Pretpark Nederland, en nog wel verder!
Prijzen aan de meet, Jaylon
Morgen is het zo ver, dan weten we hoe de show zal zijn. Ik ben alvast benieuwd, het ziet er veelbelovend uit.
R013 Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeker? Ik moet je hier gewoon in gelijk geven; dat is gewoon een carbon copy van de look van Jack Sparrow uit de eerste scene van de eerste film:
Er zijn meerdere manieren om een piraat uit te beelden, dit ligt er wel heeel vingerdik op.
Ik vind die ‘10.000 liter water’ wel een anti climax om eerlijk te zijn
- Bijgewerkt
Heb er even doorheen gespoeld, maar dit is niet echt mijn ding.
Mooi decor, goed gethematiseerd, mooie watereffecten, gave stunts, maar doelgroep is denk ik tot 12 jaar.
En die voice-over is verschrikkelijk.
Over het algemeen prima show neergezet.
Ben ik alleen de enige die bij de “bad guy” in de show echt heel erg een graaf Olaf gevoel krijg? De hele uitstraling, houding en muziek doet me er aan denken.
Mooi decor, matige show en matige watereffecten. Gemiste kans
- Bijgewerkt
JaylonToverlandgek Zou je in het vervolg wel even willen vermelden waar je een foto vandaan hebt gehaald als deze niet van jezelf is? Wel zo netjes om dan even een bronvermelding te doen. We werden er namelijk op gewezen dat deze origineel op Looopings verscheen.
Daarnaast waarderen we je enthousiasme over Toverland, maar het mag een tandje minder. Je hoeft niet in elke post te vermelden hoe superieur jij Toverland vindt. Een show die nog nooit is opgevoerd uitroepen tot de beste van Nederland gaat wat ver bijvoorbeeld
Edit: Ik werd erop gewezen dat dit gewoon een persfoto van Toverland is, sorry
Gewoon een leuke show om een keertje te kijken, niks speciaals verder.
Leuk maar daar blijft het bij, ik had eerlijk gezegd met de hype die wat was opgebouwd (zeker met de 10.000L water) wel iets meer verwacht ervan.
- Bijgewerkt
Mijn mening even bijgesteld na het kijken van de volledige show.
Het decor is prachtig, het waterspektakel is ondanks de tegenvaller met de “grote vloedgolf” super leuk om te zien! Behalve het onderste gedeelte van het podium om, dat had beter gemogen, deze steenstrips heb ik ook in de badkamer…
Het verhaal in de show is simpel maar duidelijk, de stunts zijn leuk om naar te kijken maar ik mis de duikhelm van Joey, hierdoor begrijp ik de vergelijking met Snorri stukke beter.
De voice over is verschrikkelijk om aan te horen, hierbij krijg ik Dora of Diego vibes.
Voor een volwassene is het prima om te kijken, maar daar blijft het ook bij, voor een kind is dit natuurlijk gewoon geweldig, terwijl ik denk dat ze met deze show wel een bredere doelgroep hadden aan kunnen spreken, door hem wat stoerder en spannender te maken.
Natuurlijk ben ik geen recensent, en ik motiveer de investeringen die Toverland doet, maar de show is zeker niet de beste van Nederland, en helemaal niet daarbuiten!
De conclusie is in ieder geval, dat als ik weer in Toverland ben, ik in ieder geval niet ga kijken!
- Bijgewerkt
De enorme vloedgolf bestaat eigenlijk uit ehh… 4 kleine golfjes. En een deel belandt nu ook naast het decor (zie video). Jammer, had er meer van verwacht. Mooi en groot decor, had gehoopt op een show die ook voor volwassenen leuk is om naar te kijken met stunts en special effects.
Doelgroep lijkt nu vooral kinderen inderdaad. Maar wellicht dat ze nog wat dingen kunnen aanpassen of toevoegen. Bij de opbouw zagen we een kanon maar die wordt ook niet gebruikt.
- Bijgewerkt
Ik vind vind bijna alle parkshows tenenkrommend (alleen Disney heeft afentoe een goede show). Maar ik vind deze dus ook echt tenenkrommend. Het decor ziet er wel gaaf uit. Maar het verhaal en de voiceover zijn echt matig, het watereffect is slecht, zeker als je het vergelijkt met hoe het werd gehypet.
10.000 liter water voor zo’n groot decor is niks hoor. Wat hadden jullie precies verwacht? Een scene zoals die uit de Studio Tram Tour? Ik wacht nog even met het kijken van de video, want ik wil de show graag in het park zien. Maar het kan voor mij bijna niet anders dan dat deze show beter te doen is dan de duikshow.