Jordy
Mijn mening even bijgesteld na het kijken van de volledige show.
Het decor is prachtig, het waterspektakel is ondanks de tegenvaller met de “grote vloedgolf” super leuk om te zien! Behalve het onderste gedeelte van het podium om, dat had beter gemogen, deze steenstrips heb ik ook in de badkamer…
Het verhaal in de show is simpel maar duidelijk, de stunts zijn leuk om naar te kijken maar ik mis de duikhelm van Joey, hierdoor begrijp ik de vergelijking met Snorri stukke beter.
De voice over is verschrikkelijk om aan te horen, hierbij krijg ik Dora of Diego vibes.
Voor een volwassene is het prima om te kijken, maar daar blijft het ook bij, voor een kind is dit natuurlijk gewoon geweldig, terwijl ik denk dat ze met deze show wel een bredere doelgroep hadden aan kunnen spreken, door hem wat stoerder en spannender te maken.
Natuurlijk ben ik geen recensent, en ik motiveer de investeringen die Toverland doet, maar de show is zeker niet de beste van Nederland, en helemaal niet daarbuiten!
De conclusie is in ieder geval, dat als ik weer in Toverland ben, ik in ieder geval niet ga kijken!