Opzich vind ik de vloedgolf nog best een prima effect. Er komt alsnog een flinke splash water tevoorschijn en de langere duur maakt het met de muziek wel een completere scene in mijn mening. Verder vind ik de stunts niet echt heel interesant, veel van hetzelfde op de trampoline, een veel te korte kabelbaan en wat random salto's.
Nou zal er vast nog wat verbetering in komen want nu lijken sommige acteurs nog een beetje doelloos in de lucht te zwaaien.
En Joey is wel echt een onnodige toevoeging aan het verhaal (wat al een vreemd verhaal is) je ziet hem eigenlijk de hele tijd niks doen en dan op het einde als het kwaad al verslagen is, dan pas komt hij weer tevoorschijn en moeten we maar geloven dat hij de held is. Het had me leuker geleken als een van de 3 jongens de held zou zijn die Port Laguna heeft gered.
Ik snap de vergelijking met Ravelijn: de kostuums van de slechterikken, de fonteinen en ook wel de voice over die er zo dik op ligt.
Wat betrefd Joey en Snorri ben ik het er eigenlijk helemaal niet mee eens, als je googlet op 'cartoon octopus' krijg je veel octopussen die lijken op Joey, maar eigenlijk weinig op Snorri. Snorri is echt een uniek karakter en heeft eigenlijk heel weinig overeenkomsten met Joey. (Behalve natuurlijk dat het een cartoon octopus is)
Ik vond de duikshow best een prima showtje om te kijken in het zonnetje, maar ik weet niet of ik dat bij deze ook zo ga hebben omdat er mischien wel te veel gebeurd wat allemaal net niet indrukwekkend genoeg is.