Bijzonder hoe dat ik lees dat er mensen zijn die een park verdedigen waar je meer dan 100 euro per dag voor betaald terwijl de kwaliteit niet helemaal top is. Hoezo zou je het goed praten dat je een onprettig gevoel krijgt wanneer je door de beveiliging moet, personeel onbeschoft kan zijn, het eten niet de kwaliteit biedt waar je voor betaalt, attracties die in storing zijn en dat er sinds 1995 geen compleet nieuwe attractie in het kasteelpark gebouwd is. Als je dan moet gaan pielen voor goede punten gaat er iets mis.
Mijn ervaring is dat ik nooit de volledige prijs betaald heb en ook nooit zal ga doen, mijn verwachtingen zijn daardoor ook altijd wel getemperd. Als je van tevoren weet dat je geen goed betaalbaar eten krijgt, altijd druk zal zijn en personeel niet te genieten is zul je wel een goede dag kunnen krijgen. En als je toch niet de volledige prijs betaald, dan kun je makkelijker rustig een beetje rondbanjeren.
Disney World is dan weer een compleet anders verhaal. Beveiliging is druk, maar bereid voor een klein praatje. Eten is prijzig, maar wel van kwaliteit en personeel is meestal erg goed gemutst.