- Bijgewerkt
Limburgleef Veel te druk
Onvriendelijk personeel
Veel te duur
Slecht eten
Weinig attracties
Veel kapot
Te veel karretjes bij darkrides, waardoor je steeds op je voorgangers botst / stilstaat (we hebben zelfs 5 keer stilgestaan tijdens onze 1e ritje in Phantom Manor).
Eens even kijken. Ik ben het deels wel met dit rijtje eens. De drukte is erg afhankelijk van wanneer je gaat. De keren dat ik ben geweest viel het allemaal reuze mee. Is Disney te duur? Ja zeker. Is het eten van een kwalitatief laag niveau? Over het algemeen wel. Er zijn ook goeie punten te vinden maar voor een eerste bezoek zal je daar niet zo snel aan denken. Weinig attracties? Ligt eraan met welke insteek je het park bezoekt. Wil je echt van attractie naar attractie rennen, ja dan kan het vooral in het hoofdpark een dingetje worden. Toch vind ik het attractieaanbod en de keuze die je hebt redelijk in balans. Tuurlijk is er plek voor meer attracties en ja, dit park heeft het zeker nodig maar ik kan mij bij wijze van spreken ook prima een dag vermaken zonder dat ik attracties doe. Naast de shows en parades kan je echt je ogen uitkijken hier. Het park is met zoveel zorg en gedachtes in elkaar gezet, dat zie je echt terug als je er de tijd voor neemt. Next: Dat er veel kapot is, is denk ik slechte timing. Of laat ik het zo zeggen, ik kan mij daar niet in vinden. Misschien heb ik elke keer geluk gehad. Het geplande onderhoud kan je van tevoren zien op de website. Alles wat daarnaast kapot of in storing ligt is inderdaad vervelend. Bij het personeel kan nog zoveel verbeterd worden ja. Ik vind wel dat het al beter is dan vroeger. Toen waren vooral de Franse medewerkers al helemaal niet te pruimen. Tegenwoordig zie ik al steeds meer vrolijkere gezichten, al zitten er nog steeds te veel rotte appels tussen.
Dus ja, vanuit mijn ervaringen ben ik het deels eens en deels oneens met je lijst. Nu je dit zo hebt ervaren, zou je het park nog eens willen bezoeken over een tijdje?