Kevjoe Wat meer leven in het gebied is niet erg. Ik denk doordat de meeste nieuwe toevoegingen zich voornamelijk bevinden in een gebied wat bij Avalon gemaakt wordt het wel mee zal vallen. Er komt wel natuurlijk best een aardige oppervlakte erbij in Avalon.
Waar ik vooral naar benieuwd ben is of het door die schreeuwerige kleuren en al die kleine details die in de ontwerpen zitten het niet te druk wordt allemaal. Ik denk als alles iets ingetogener gedimensioneerd/ontworpen was het veel beter had gepast in het gebied.
Waar ik vooral benieuwd naar of de volgende dingen in echt echt anders gaan uitzien dan dat ik mij inbeeld:
- als je straks het gebied betreedt zie je niet alleen Fenix maar ook die fly over in felle kleuren rond gaan, dat gebouw gaat er sowieso uitspringen door de felle kleuren. Moet Fenix niet de eyecatcher van het gebied blijven?;
- verderop zie je dan die droptower die aandacht opeist met de felle kleuren (ik denk dat die toren van Merlijn bovenop die Fenix hal minder op gaat vallen hierdoor);
- tussenin Fenix en de fleaming feather komt ook een nogal schreeuwerig gebouw met felle kleuren waar die kinderattracties komen;
- gaan je verschillende muziek/geluiden door elkaar heen horen als je precies loopt op de plek die hierboven omschreven staat;
- die positie van die klok lijkt mij overigens wel prima.
Al met al laat ik mij vooral verrassen door het resultaat en dat bovenstaande punten juist in het echt niet opvallen.