MisterDream Ik begrijp ook niet goed waarom velen zich zorgen maken over de sfeer die "minder" zal zijn 🙈
Ik zeg ook niet dat de sfeer minder gaat zijn, maar wel ten koste gaat gaan van de huidige sfeer. Betekent niet dat het slechter zal worden. Meer leven in het gebied is zeker welkom, maar we gaan van een gebied waar (onder andere door de muziek) een vrij rustige setting neergezet werd. Dat wordt nu helemaal anders en gezien ik nog niet in de toekomst kan kijken (die verdomde glazen bol doet niet veel), kan ik ook niet inschatten hoe het allemaal gaat uitpakken.
De grootste zorg die ik momenteel heb zijn: ik vind het een rare plek voor een tower, vlak naast een loods aan de rand van het park. Ik hoop dan ook dat daar wat naar gekeken is en dat er geen bakje zicht gaat krijgen op een onafgewerkt stuk loods.
Coasterfrenzy Tsja.. wel eens dat het gebied wat meer opvulling mocht hebben en waar ook rustig wat meer mensen mochten komen.. maar de zorgen voor de kleuren lijken me niet geheel onterecht.
Dat gevoel deel ik ook. Avalon heeft nu vooral blauwe, koude kleuren. De uitbreidingen zijn vooral veel warme en felle kleuren, al kan dat van concept arts niet goed beoordeeld worden. Maar ik hoop vooral dat het minder uitbundig wordt dan op de concepts, anders kan het snel een kakafonie worden. Maar again, geen glazen bol.
Randomnickname95 Ik snap soms echt niets van de discussies op dit forum maar dat zal wel aan mij liggen
Dat is een groot deel van een forum en deel van het plezier! 😃
Om het allemaal even in perspectief te zetten: ik zei ook zelf dat ik fan ben van het desolaat/verlaten sfeertje, dus dit is iets persoonlijks. Dat er meer te doen moet zijn in Avalon zijn we het allemaal wel eens over en dat het komt ben ik ook heel blij over. Maar als het daar straks wat drukker is, ga ik de rust die het gebied nu uitstraalt wel missen, mocht die verloren gaan (waar ik dus van hoop dat het niet volledig het geval is).