- Bijgewerkt
Eftelingpanda Ik denk dat juist voor de spreiding en balans in het park dit een goede zet is, nu lopen veel mensen dat gebied alleen in voor Fenix, en zodra je die voorbij bent loop je eigenlijk altijd zeer rustig...
Maar die mensen stuur je nu dus helemaal onnodig een hoek in waarvoor ze ver moeten lopen zonder dat er iets onderweg blijft. Daarnaast: Vlak na de ingang van Fenix draait het pad alweer terug. Er word gedaan alsof daar nog een gigantisch gebied achter ligt, maar juist het station van Fenix is al zo'n beetje het uiteinde van Avalon.
En juist de kant waar de Sky Fly komt had al redelijk wat leven omdat daar ook de familie-attractie Merlin's Quest en het restaurant (en voorheen speeltuin) waren (daarnaast is het pad ook leuker aangelegd met wat meer hoogteverschillen). Het is juist de andere kant waar het compleet dood is en we het moeten doen met een kleine hangbrug als "attractie" onderweg.
EDIT: Ik zie dat ik de ingang van Merlin's Quest niet op de juiste plek gezet heb. Het pad voor "Weinig niets" zou dus ietsje langer zijn. (al blijft het daarmee nog steeds een behoorlijk stuk korter dan het pad aan de andere kant)