Heel erg benieuwd naar deze uitbreiding. Gewaagde keuze daar zo in de helix, maar dat zal vast met een reden zijn. Die tekeningen in de wachtrij zinspelen daar wel op inderdaad. Laat ze die ontwerpen maar snel vrijgeven!
De keuze voor de dierenbaan en carousel begrijp ik niet. Natuurlijk wil je daar ook rustige attracties toevoegen maar deze infills heeft het park al. Ik had daar toch iets meer creativiteit verwacht. Maar ook hier, nog geen ontwerpen dus ik wacht rustig af. De droptoren op die locatie gaat wel een ontzettend gaaf uitzicht geven over het gehele gebied. Benieuwd of ze het dak van de loods van Fenix en van The Flaming Feather nog aanpakken. Dat de zichtlijnen verpest worden denk ik niet. Je zag al wel tijdens het ontwerp van Avalon dat daar specifiek rekening mee werd gehouden, dat zal nu niet anders zijn.
Al met al vind ik het toch opmerkelijk. Tuurlijk wil je dat gebied uitbreiden (dat was ook nodig). Maar blijkbaar lagen deze plannen er dus niet sinds het begin. Anders ga je niet de halve infrastructuur overhoop halen.