nog een teaser.
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
Wanneer komen ze eens met echte concept arts. Met die teasers wordt je nog niets wijzer.
- Bijgewerkt
Met de teasers kun je toch wel iets? Al aardig ontcijferd hier, eerste was de parachute droptoren (iets met een verrekijker), tweede dierenbaan (traject stond er bijna bij), dit zal de sky-fly wel zijn met draken? In ieder geval iets met vliegen denk ik door de veer.
Iemand al iets achter de letters gevonden trouwens, op deze vlag?
- Bijgewerkt
Randomnickname95 Dir lijkt mij eerder met Morgana te maken hebben.
Hoe tof zou het zijn als ze zo'n steekspel zoals in het Land van Ooit zouden houden als zomershow.
Wat zouden die U, N, J en A betekenen?
- Bijgewerkt
Ik dacht eigenlijk dat dit een hoorn van een Unicorn was en dat die dus ook bij het dieren parcours gaat horen. Maar het zou ook bij de onbekende molen kunnen passen.
ToverlandFansite heeft ook een aantal mooie foto’s gemaakt.
Het kan allemaal ook niet zo lang meer duren toch? Over een maand moet Fenix gewoon weer open zijn, daarna geen lange sluitingsperiodes meer, grote werk (plaatsen van de attractie) zou mijn inziens dan klaar moeten zijn.
Randomnickname95 in november is het park nog een maand dicht en in januari en februari nog 5 weken. Ik verwacht dat ze nh zorgen dat de tunnek en fundering klaar is, in de winter de attractie plaatsen en dan kunnen alle kleine werkzaamheden daarna gewoon doorgaan terwijl fenix operationeel is.
Achtbaanpakker lijkt me ook. Morgen zullen we de laatste vlag te zien krijgen, daarna zullen de concept arts snel volgen denk ik.
Randomnickname95 Fenix gaat alleen open voor Halloween, Toverland wil dan (begrijpelijk) op volledige capaciteit draaien. Hij gaat daarna alleen nog open tijdens de twee weken van de kerstvakantie om vervolgens weer dicht te gaan tot het einde van de kalender. Ik verwacht dat Fenix op de schoolvakanties na grotendeels van begin volgend jaar nog gesloten zal zijn.
Huidige sluitingsdata volgens de kalender:
Maandag 7 november - Vrijdag 24 december
Maandag 9 januari - onbekend
Bouwpdate van parkreport.de
Het zijn allemaal nog niet zo’n hele sprekende foto’s heh, die naar buiten komen haha
Randomnickname95 Nee… maar het voordeel van 4 kleinere attracties is wel dat er straks veel werkzaamheden te zien zullen zijn en dat het waarschijnlijk allemaal vrij snel zal gaan.
Nou die grondwerkzaamheden bij die vijver zijn best wel een oppervlakte. Ik ben benieuwd of ze de rest van dat gebied naar het zelfde niveau als de rest van Avalon kunnen tillen.
Even wat speculeren: ik vind dit type attractie wel wat als uitbreiding in dat waterrijke deel van Toverland.
en de 4de teaser en yep deze werd zo gedeeld met de gebruikelijke tekst op deze manier:
uoןɐʌɐ uı ƃuıɯoɔ sı ƃuıɥʇǝɯos