- Bijgewerkt
Kleine update er staan nu bouwverkeer bordjes en de fontein is weg uit de vijver
Ze noemen het project 5d
Kleine update er staan nu bouwverkeer bordjes en de fontein is weg uit de vijver
Ze noemen het project 5d
Bran Waar was fase 5b en 5c dan?
Pretparkgenot goede vraag ik zag alleen dit voorbij komen. Het enigste waar ik aan zouw denken zouw bv expeditie zork
A, B, en C waren Port Laguna, Avalon en Parkeerplaats.
Markiewong Het feit dat Spookslot dit weekend sluit boeit is ook niet heel relevant, want de Efteling is van een heel ander kaliber. Toverland zijn nieuws komt nooit tot dat niveau.
Daarom is het juist relevant. Je weet als elk niet-Efteling park in Nederland dat je overschaduwd gaat worden door de sluiting van het Spookslot. Het 'pretpark-blokje' van de nationale media zit wat dat betreft gewoon 'vol' deze week. Als je zoveel mogelijk potentiële dagjesmensen wilt bereiken met je aankondiging, doe je dat dus niet op zo'n gegarandeerd overschaduwmoment lijkt mij.
Demin
Klopt, maar zelfs zonder het Spookslot nieuws zou het niet zo hoog komen gok ik. Naar mijn herinnering werd de uitbreiding van Avalon ook niet grootschalig in het nieuws belicht. Maar mocht je wel uitgelicht worden, wil je dat zo dicht mogelijk op de opening.
Het heikelpunt nu lijkt vooral dat fans het gevoel hebben dat ze het recht hebben om te weten wat Toverland doet/van plan is. Terwijl de relevante informatie, namelijk de sluitingsdatums, netjes vermeld staan.
Markiewong het probleem is dat looopings paar maanden geleden heeft geleakt. Dit heeft dus Toverland fans heel erg lang laten speculeren wat het is. Over 2 dagen begint de bouw en we weten helaas nog niks en ik denk dat toverland eigenlijk wel morgen moet komen met de plannen
Bran Over 2 dagen begint de bouw en we weten helaas nog niks en ik denk dat toverland eigenlijk wel morgen moet komen met de plannen
Nee, ze moeten niets. Geen enkele Truus uit Delft die er om geeft, alleen mensen zoals jij en ik op dit moment. Al vertellen ze het in januari/februari, zelfs dan is het prima imho
Markiewong Het grootste mediamoment was het Fenix achtbaantrack knuffelen dat in Hart van Nederland zat.
Ik verwacht dat we de attractietypes snel te horen krijgen zoals dat in september 2017 ook was. De ontwerpen kwamen pas maanden later.
Is er in Kaatsheuvel ook niet hetzelfde aan de gang? We weten daar ook niet precies wat Danse Macabre gaat worden, behalve de geruchten die zijn gelekt.
Toverland zal qua media moment wel even wachten tot de storm is gaan liggen in Kaatsheuvel. Dat ga je toch nooit “winnen”. Zouden parken zoals Toverland & Efteling afspraken met elkaar maken qua persberichten?
Ben vooral heel benieuwd wat de type attracties worden.
We weten door looopings tot nu toe alleen dat er een parachute tower komt(niet mijn ding omdat het in de buitenlucht is), dus ik ben benieuwd wat de andere word.
Wat ze echt missen is natuurlijk een darkride maar die gaan ze nooit zo snel kunnen bouwen. Wellicht een Family Coaster, want die missen ze nog wel .
KevinRollercoaster27 personeel weet niks omdat ze bang zijn dat het dan snel op looopings staat.
Convival hoe weet je dat als ze dat nog nergens gezegd hebben
Convival oke wat voor type familieattracties houden we dan nog over.
En dan heb ik het niet over die verkapte kermisattracties die ik hier voorbij zag komen.