Jordy (Ik wil hier geen discussie over)
Jordy We hoeven het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn.
Misschien moet je dan niet standpunt 10 keer herhalen binnen een week tijd 😉
Ik blijf erbij, meldingen op social media of in de app zijn alleen maar verwarrend voor mensen die het park vandaag bezoeken. Dat soort media zijn juist bedoeld voor informatie over wat NU gaande is.
Een onderhoudskalender op de website is een optie, maar dat werkt eigenlijk alleen voor mensen die gewend zijn zo’n pagina op te zoeken, en let’s face it, dat zijn eigenlijk alleen mensen die vaak Efteling-bezoekjes plannen (volgens mij het enige park in de regio met zo’n kalender). Vergeet niet dat waarschijnlijk 95% van de bezoekers überhaupt niet van tevoren kijkt of een attractie in onderhoud ligt. Voor hen is misschien het aangeven op de kalender, wat Toverland doet, zelfs wel het handigst, wat dat is de meest waarschijnlijke pagina waarop zij zullen kijken als ze een bezoek inplannen.