Debruijn7
Zou een achtbaan gaaf zijn? Ja, voor ons, de pretparkgekkies, en voor de doelgroep tieners denk ik ook. Maar je moet niet vergeten dat Toverland geen Walibi Holland is, en de doelgroep ook (denk zelfs voornamelijk, maar pin me hier niet op vast haha) op families gericht is. Als je kijkt naar de op alle tijden rustige wachtrij van Fenix, behalve met Halloween, als dus die tienerdoelgroep langs komt, kun je je bedenken dat die groep dus wel weer even verzadigd is. Als je kijkt naar attracties als de boomstammetjes of de Blitz Bahn daarentegen, die altijd belachelijk druk is, hoewel die natuurlijk wel een lage capaciteit heeft, kun je je bedenken dat er voor die doelgroep misschien best wat bij mag.
Daar moet ik nog aan toevoegen dat deze attracties erbij komen om Avalon echt af te maken, en laat dat gebied nou net al een grote achtbaan hebben.
Dus kun je je eigenlijk wel bedenken dat Toverland in praktisch alle opzichten beter infill attracties, of die kermis attracties zoals jij ze noemt, er in kan gooien, zelfs het opzicht van ons, want als ze nu een gigantische achtbaan bouwen waar niemand in gaat zijn dan ze zo failliet, haha.