Ik verwacht om verschillende redenen daar geen attractie, o.a. omdat je dan ook hoge lelijke hekken neer moet gaan zetten.

Dat gezegd, er komen vier “attracties”, het is nog steeds onduidelijk volgens mij of dat allemaal mechanisch is. Ik zou dus niet alleen op de parachute toren richten zoals hier ik hier regelmatig lees. Ik zie een van de attractie’s ook zomaar een avontuurlijk element zijn, denk aan een pad met objecten.

Evengoed zou een avontuurlijk pad daar niet misstaan, het is een leuk plekje om overheen te lopen, en dit zou mooi zijn met verschillende objecten!

Wie weet gewoon een decoratieve toevoeging om het gebied te plussen, of een verhoging met uitkijk over het gebied.

Ze hebben nu een stuk onder de baan afgegegraven om er met een graafmachine onderdoor te kunnen. Maar aangezien de zitjes van fenix nog ver onder de baan uitsteken daar moet er toch een nog dieper tunnel komen wil je daar veilig onderdoor kunnen lopen. Het lijkt me niet aannemelijk dat dat gebied toegankelijk wordt bezoekers en verwacht hooguit een eventuele toevoeging van een speciaal (licht)effect om het gebied net wat meer Toverlandse magie te geven.

Zijn er ook al werkzaamheden gespot nabij de loods van Fenix (bij de remsectie)?

Ik heb het nog eens nagemeten via Google Maps, en ik heb de grond proberen te meten. De betrouwbaarheid weet ik hiervan niet.

Maar de doorsnede wat mij ook nog eens een veilige afstand lijkt, komt uit op 20 meter.

De vraag is, als er een attractie komt, wat zou dit dan zijn? En hoe is de bereikbaarheid via een tunnel te realiseren? Dan kunnen we misschien wel aan een hobbit achtig volk denken, want in Avalon zijn ook diverse kleine voordeurtjes te zien.

Debruijn7 het zou ook zomaar een cool effect kunnen worden, de steencirkel die ineens oplicht, rook en misschien lichtflitsen produceert, een extra toevoeging aan Fenix, maar een Parachute Tower gaat op die plek echt niet komen.

Jordy Inderdaad, mensen moeten daarnaast niet vergeten dat Fenix maar een maand dicht zal zijn. In een maand ga je daar echt geen parachute tower kunnen bouwen met alle thema erbij, dan had die echt een stuk langer dicht geweest.

The_Real_Infernape Er komen ook nog een aantal weken voor en na winterfeelings waarin het park en dus Fenix ook doordeweeks en een aantal weekenden gesloten zijn.

Lekker zo laten voor nu! De thematisering is prima zo. Laat Toverland maar eerst lekker uitbreiden om het park groter te maken en meer dwell time te creëren met toffe infill rides!

Het zou wel een opmerkelijke keuze zijn om de lanscaping in Avalon zelf zo aan te passen en te veranderen. Ik hoop en verwacht dat ze meer rondom het andere meer gaan werken.

Ik heb uit de wandelgangen vernomen dat het wel degelijk om een attractie op die plek zou gaan. En ook ik vind dat eeuwig zonde voor die plek.

Michael ik ook, we gaan het zien, een aankondiging laat hopelijk niet lang op zich wachten.

Michael dat zou wel een tof effect zijn opzich dat je in die parachute tower zit en dat fenix dan op je af komt vliegen

Ik vond het ruim opgezette en de ruimte voor natuur juist zo krachtig in dit themagebied. Ik wacht natuurlijk nog even af, maar het wegproppen van attracties in hoeken waar weinig ruimte is terwijl er elders wel plek zat is, zou ik jammer vinden. Helemaal als er ook nog zo'n hoge parachute tower komt die de sfeer hier ook gaat bepalen... Hopelijk is hier goed over nagedacht.

Ik ben in eerste instantie enthousiast! Het gebied leefde niet voor mij en het was er stil. Hopelijk zal deze uitbreiding daar verandering in brengen 🙂

• Lin vindt dit leuk.

Ze graven op een locatie en moeten in 1 gebied 4 attracties kwijt. Dan heb je geen wandelgangen info nodig toch? 😛 Dan weet je gewoon dat het daar komt.

Die parachute toren is de enige van de vier attracties waarvan we enigszins zeker weten wat het wordt toch? Ik zie niet zo snel voor me hoe die in die helix past, dus wellicht wordt het iets anders? Een kleine molen of zo?