- Bijgewerkt
Ik ben een beetje de weg kwijt in deze discussie. Maar het lijkt nu net alsof we het hele Sprookjesbos plat zien gaan qua emoties. We praten hier over het Spookslot toch? Een gebouw dat op is en een attractie die erin zit die op is.
De vraag die ik dan heb, waarom herstellen voor veel geld (feitelijk alles opnieuw opbouwen - dus alsnog plat gooien) en dan met al die miljoenen die je daaraan tegenaan gooit niets nieuws presenteren. Dat is marketing technisch toch raar?
Nu heeft men dat gedaan bij Roodkapje etc. en daar heeft men heel duidelijk gezegd; we bewaren dit voor het nageslacht. Top. Maar als je al ziet wat dat kost.... Laat staan een ride als Spookslot.
broodje123 Maar het is PR technisch ook een ramp, deze aankondiging. Via een interview vertellen dat je een icoon gaat verwijderen, en daarna nog kritiek op een van de bekendste Efteling ontwerpers. We weten ook niet wat er terug komt, en aangezien de verwachtingen steeds lager liggen hebben mensen zonder dat ze iets weten al veel kritiek op de opvolger.
Pfoe. Dat had ik ook wel anders gedaan ja ....