Of gewoon via de huidige ingang maar dan enkel via de poort links na de spoorwegovergang toegang tot het bos en de rest van het park dicht.
Je moet dit allemaal vooral als lobby zien naar Den Haag dat de regels vooral meer maatwerk moeten worden, zodat je branches -in dit geval de pretparken- open kan houden. Dat zie je ook wel aan de antwoorden daarvoor waar Fons al hint naar flink wat gelobby.
Willen we leven met corona maar zonder draconische maatregelen (totdat het écht een griepje is en we overal vanaf zijn), kan je het met dit soort maatregelen wel beter open houden. We kunnen niet door blijven gaan met de boel geheel sluiten, ik vind een kleinere opening dan niet een hele gekke gedachte.
Aan de andere kant moet ik het met @Tonnie hierboven eens zijn dat sluiten vooral is om reizen te beperken, dan maakt het weinig uit of het park deels of geheel open is. Zodra het open is trek je landelijk je gasten aan immers. Dus doe dan maar geheel open wat mij betreft.
Maar ik blijf erbij, hooguit -als maatregelen nodig zijn- nog voor een winter of twee dat dat nodig is, daarna moet het risico van een zorginfarct toch wel echt voorbij zijn.