- Bijgewerkt
ppc-anoniem-1 De teaser is geplaatst op de merchandise pagina
Ja, eens, en het wordt opgepakt door een nieuwssite die het ook snel benoemd, maar in het plaatje is er weinig dat erop hint dat dit een uiting is uit Disney Merchandising. Met de mogelijkheid tot retweeten of het kopiëren van je nieuws zou het voor mij wenselijk zijn als je alleen in de uiting al ziet dat dit gaat om een Disney Merchandising item. Want in de eerste post van @Jailsamer was dit niet duidelijk, en als ik de tijdlijn van DLP Report bekijk dan was het voor hun ook eerst onduidelijk hoe dit in het nieuws werd gezet. Bij andere Disney Parken zie je dat marketing uitingen (waaronder ik een Shop Disney ook zie) altijd wel duidelijker met een logo of merkje in de afbeelding.
Ik snap dat de verwachtingen daarin vaag kunnen zijn geweest, kan de uiting niet meer terugvinden om de door Jailsamer aangegeven bronnen maar dat komt ook omdat ik zelf niet op deze social media zit en je na 3 posts scrollen moet aanmelden om meer te mogen zien. En mogelijk zijn sommige uitingen al wel weer verwijderd. Zeker als je ziet dat sites als DLP Review ook zoekende zijn over hoe ze dit gerucht moeten plaatsen.
Maar goed, nog steeds kekke hoesjes. Ben wel benieuwd of er ergens een overzicht te zien is, want op die site van de maker op Disney zoeken levert je 2000+ hits op.