Nog geen nieuws? Iemand een tijd voor de teaser van vrijdag?

Convival Exact mijn reactie. Terwijl het zo typisch DLP is 🤣

Zoals verwacht dus inderdaad iets wat te maken heeft met merchandise. En zoals altijd bij Disneyland Parijs nog minder dan verwacht 😉 Dan was dat boek toch een betere optie…

Via IndsideEars, de officiële Disneyland Parijs fanclub, ontvingen we als Themepark Explorers onderstaande:

RhinoShield, a key player in the ultra-protective smartphone accessories market, and leading European tourist destination Disneyland Paris, announce a new Strategic Alliance from January 1st, 2022.

Disneyland Paris and RhinoShield will come together to celebrate their shared values of innovation, excellence and quality. These have always been core principles of the accessories brand which develops high-end, customizable and sustainable products. RhinoShield’s cases are made with a single material for easier recycling than other cases.

Through this alliance, RhinoShield and Disneyland Paris join forces to create smartphone cases mixing magic, innovation and sustainability. Disneyland Paris will leverage the strength of RhinoShield’s products to provide guests with new, original and ultra-protective cases designed especially for them. These Disneyland Paris x RhinoShield cases will be exclusively sold in the Resort’s stores and will resonate with the stories and universes of the parks, especially during the 30th Anniversary celebration of Disneyland Paris. This partnership also means RhinoShield and Disneyland Paris will have joint marketing and communication campaigns throughout Europe, complementing the existing licensing relationship between RhinoShield and The Walt Disney Company Europe. These activations will showcase the strength, relevance and depth of this brand association. It will contribute to promoting RhinoShield’s ultra-protective and customizable products to youth and young adults as well as Disneyland Paris and the franchises that come to life there every day.

“We are glad to announce this new partnership with RhinoShield which is fully in line with our constant quest for quality and creativity in the overall guest experience and our special connection with young adults.” says Laure Albouy, Vice President Business Strategy & Integration for Disneyland Paris. “This collaboration is extremely promising, both at the product level with new co-branded cases and at the marketing level with very ambitious activations planned by RhinoShield. Welcome RhinoShield in the family of Disneyland Paris’ Official Partners!”
“It is with great pride that we start this new partnership with Disneyland Paris” says Bastien Rigagneau, NA & EMEA Director at RhinoShield. “It is key for RhinoShield to evolve alongside partners with shared values and who, like us, challenge the ordinary with creativity. This alliance is an opportunity for our customers and the guests of Disneyland Paris to extend the Disney dream in their daily lives. We are happy to co-write the first pages of this amazing story filled with enchantment and magic.”

RhinoShield, leading smartphone accessories and protections brand, is proud to collaborate with The Walt Disney Company Europe and Disneyland Paris, which have been cultivating imagination for decades and have shaped the dreams of many.

About RhinoShield
Established in 2012, RhinoShield has grown from a tiny start-up on Kickstarter to a worldwide ultra-protective and reliable phone accessories brand. The company is composed of a group of passionate changemakers with a continuous drive to create customizable, sustainable, and high-quality products for everyone to use.
Discover : https://rhinoshield.fr

Slechte aankondiging of niet . . . ik vind het hoesje wel stijlvol. Hopelijk komen er nog meer stijlvolle kleurcombinaties en ontwerpen (met magsafe alsjeblieft)

Stiekem vind ik het nog niet eens zo jammer dat ze tenminste met iemand samenwerken. Want de Apple Watch band van Hong Kong was echt na een week einde oefening. Daarbij is het natuurlijk top dat ze eindelijk een beetje varianten gaan krijgen in hun merchandise voor de digitale toestellen.

Verder is het afwachten wanneer ze weer een grote aankondiging gaan doen met betrekking tot attracties/shows/evenementen.

OMG wat een blamage dit weer. Wat een idioten zijn het toch daar in Parijs. Dit is wel het toppunt van 'How low can you Go'
Ik had al geen hoge pet op van Parijs, maar zo diep zijn ze nog nooit gezonken.

    Michael heeft de titel veranderd naar Tower of Terror Telefoonhoesjes .

    Jailsamer dit heeft ook te maken met verwachtingsmanagment. De teaser is geplaatst op de merchandise pagina, en ook hier is aangegeven dat een ombouw van de attractie dus zeker niet te verwachten is. De verwachting was uiteindelijk 100% dat het iets met merchandise te maken zou hebben. In het beste geval was het realistisch gezien een boek geweest, maar om daardoor van een “toppunt van how low can you go” te spreken is naar mijn mening erg overtrokken.

    Erg lelijk hoesje overigens, al vind ik eigenlijk alles m.b.t. merchandise welke teksten of quotes bevat niet mooi. Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak 😄

      ppc-anoniem-1 De teaser is geplaatst op de merchandise pagina

      Ja, eens, en het wordt opgepakt door een nieuwssite die het ook snel benoemd, maar in het plaatje is er weinig dat erop hint dat dit een uiting is uit Disney Merchandising. Met de mogelijkheid tot retweeten of het kopiëren van je nieuws zou het voor mij wenselijk zijn als je alleen in de uiting al ziet dat dit gaat om een Disney Merchandising item. Want in de eerste post van @Jailsamer was dit niet duidelijk, en als ik de tijdlijn van DLP Report bekijk dan was het voor hun ook eerst onduidelijk hoe dit in het nieuws werd gezet. Bij andere Disney Parken zie je dat marketing uitingen (waaronder ik een Shop Disney ook zie) altijd wel duidelijker met een logo of merkje in de afbeelding.

      Ik snap dat de verwachtingen daarin vaag kunnen zijn geweest, kan de uiting niet meer terugvinden om de door Jailsamer aangegeven bronnen maar dat komt ook omdat ik zelf niet op deze social media zit en je na 3 posts scrollen moet aanmelden om meer te mogen zien. En mogelijk zijn sommige uitingen al wel weer verwijderd. Zeker als je ziet dat sites als DLP Review ook zoekende zijn over hoe ze dit gerucht moeten plaatsen.

      Maar goed, nog steeds kekke hoesjes. Ben wel benieuwd of er ergens een overzicht te zien is, want op die site van de maker op Disney zoeken levert je 2000+ hits op.

        ppc-anoniem-1 Nou ik had een boek nog wel leuk gevonden. Een speciale uitgave ofzo. Maar een telefoonhoesje, dan zink je wel diep ja...

        Ah, jammer dat je ook dan niet online kan zien welke variatie er is 🙂

        Hahaha... dit is zo slecht, dat ik hier eigenlijk wel weer om moet lachen. Dat je de aankondiging van een telefoonhoesje gaat 'teasen' is echt wel heel jammer! 😅

          Hahaha zelfs met de verwachting dat het een boek zou worden is dat telefoonhoesje nog een deceptie 😅

          Dit kan toch echt niet 🙄

          Dat ze zo'n hoesjes uitbrengen is prima maar dat ze dit zo teasen of willen hypen en er dan nog de Tower of Terror bij betrekken vind ik erover.

          Moby Hahaha... dit is zo slecht, dat ik hier eigenlijk wel weer om moet lachen. Dat je de aankondiging van een telefoonhoesje gaat 'teasen' is echt wel heel jammer! 😅

          Desondanks hebben ze dankzij de fans wel een enorme aandacht gekregen voor een telefoonhoesje, dus wat dat betreft heeft de marketing afdeling het niet slecht gedaan.

          • Moby heeft hierop gereageerd.

            SvenDonut ik vraag het mij af of je dit wil als marketingafdeling. De volgende keer neemt niemand zo’n aankondiging nog serieus.