Ik zal deze topic afsluiten ( als ik er achter ben hoe dat moet)

ppc-anoniem-1 dat is jou mening en dat respecteer ik. ik heb daarin een andere mening 🙂.

ik vind het sonde dat ze space mountain die starwars make over gegeven hebben.. en de makeover van tower of terror blijf ik ook eeuwig sonde vinden.. en dan rock n rollercoaster weg. makkelijke manier van scoren door het afbreken van iconische attractie's.. dat vind ik jammer..

Jailsamer Zoals @The_Bullgod al aangeeft kun je zelf niet zomaar een topic sluiten of verwijderen maar beide zijn in dit geval niet nodig. Als alles over een bepaald onderwerp wel gezegd is dan zakt een topic vanzelf naar beneden, verwijderen is sowieso een no-go aangezien je dingen wel gewoon terug moet kunnen lezen.

En nu weer terug naar de telefoonhoesjes!

Marvin ow, oke....wie heeft er nog leuke Disney telefoonhoesjes die hij of zij hier wilt laten zien.

Vroeger kon je via T-Mobile zelf je telefoonhoesjes laten printen, en toen heb ik een hele tijd rondgelopen met een Tower of Terror fastpass en een track tekening van Rock . . . zal eens kijken of ik de foto's daarvan nog heb.