Ik vind het jammer dat de vliegwiel ervaring wegvalt en door iets anders wordt vervangen. En ik ben het zeker met je eens dat het iets zal doen met de ritervaring. Maar om dan ook gelijk sloop maar als beste optie te zien gaat mij te ver.
Ik denk dat deze shuttle loops ideale achtbanen zijn voor kinderen om te wennen aan het grotere werk. De banen zien er best groots uit, maar de ervaring is heel toegankelijk. Zeker als je het vergelijkt met de andere grotere banen in Knott's. Dus ergens heeft de baan een doel buiten de ervaring van de vliegwiel lancering. Tegelijkertijd nemen we nu gezamelijk (ik ook) aan dat er een LSM lancering op komt, maar theoretisch gezien zou de baan ook kunnen worden voorzien van een Air Launch (van S&S). Het is een gekke optie, maar Knott's heeft wel andere vage dingen gedaan. Zelfde met de LSM lancering, dat hij bij S.U. in Walibi een rolling launch kent betekent niet dat dit voor die van Knott's ook zo gaat zijn toch?
En dan nog . . . slopen vind ik voor maar weinig banen écht een goede oplossing. En zeker niet voor Schwarzkopf banen. Ookal verliezen ze een stuk orginaliteit door een "upgrade".