ppc-anoniem-1 juist wanneer je een voorkruip systeem erg duur maakt en de gewone bezoeker (welke het systeem niet heeft) daarbij dus niet te veel benadeelt heb je mijn respect. Universal waar een voorkruippas bijna net zo duur is als de entree? Prima. Degene die hem heeft heeft een voordeel en degene die de pas niet heeft niet echt hinder aangezien er niet extreem veel mensen zo’n ding aanschaffen.
Met je eens, maar hangt dat er niet vanaf wat uiteindelijk de rest van de prijzen worden? Als je straks naast de $15 per dag voor toegang tot de ultieme geest ook nog $15 moet betalen voor Peter Pan en $20 voor een Splash Mountain voordring moment dan groei je heel snel naar de prijs van Universal toe. En ik verwacht, maar volgens mij weet niemand dat nog, dat die additional fee voor de echt belangrijke rides best significant zal zijn. En ik verwacht dat dit lijstje met prijzen ook bekend wordt voor je de $15 betaald om toegang te krijgen met de extra opties.
Ik ben het met je eens dat het een discutabele opzet van het product is, als je ook op de disney blog kijkt dan zie je ook hoeveel haat dit krijgt, tegelijkertijd neem ik opmerkingen als we are one month away from our 5 day Disneyland vacation and I want to pull the plug on the whole thing. vind ik wel wat overdreven, maar het geeft wel aan welk sentiment eraan hangt. Tegelijkertijd wordt er gedaan alsof Disney hier echt een faliekante misstap maakt en net als iedere (mis)stap van het bedrijf wordt er een maand over geschreeuwd en gezeurd en daarna zijn de parkdagen weer uitverkocht en hoor je niemand er meer over.
Ik wacht nog even met oordelen tot het volledige prijskaartje bekent is, dus met wat je moet betalen als je nog een attractie wil doen met een additional fee met de Genie. Want ik denk dat er een zeer beperkt aantal attracties zal zijn zonder die fee, en dat zijn ook de attracties waar je tot 2 jaar terug eigenlijk altijd wel een fastpass nog voor kon krijgen omdat er toch nooit een serieuze rij stond.