- Bijgewerkt
Ik heb gebeld en in totaal heb ik 1 uur en 51 minuten moeten wachten. M'n initiele vraag ging eigenlijk niet eens over het Grand Hotel (maar over een suite in het 'oude' Efteling hotel). Maar nadat die niet beschikbaar was heb ik wel naar de prijs voor een abonnementhouder in het Grand Hotel gevraagd.
De beschikbaarheid die ze voor abonnementhouders hebben is anders dan wat je op de website te zien krijgt. Dit aantal is beduidend minder zelfs.
Zojuist rond 15:50 waren voor augustus alle kamers voor abo-korting uitverkocht.
In september is door de weeks voor ons geen optie meer i.v.m. leerplichtige kinderen, maar in september is er geen enkele korting meer in het weekend te krijgen.
Ze kreeg wel beschikbaarheid voor een kamer van zondag op maandag in de herfstvakantie (regio zuid). Dit was een 5-persoons premium kamer (de standaard variant). De reguliere prijs die je via de website hiervoor krijgt is €642. Voor abonnementhouders waarbij je entree dus via je abonnement laat lopen is de prijs voor 1 nacht €437,34.
Een ruimte 200 euro korting dus. Waarbij wij in ons gezelschap voor 3 personen entree zouden moeten betalen.