jos Daar zijn ze al vol mee bezig toch?
Super Nintendo World Japan
Loekiloeki Nee, ze hebben we voorbereidend grondwerk gedaan, maar verder ligt het hele project stil.
Het is voorlopig voor onbepaalde tijd in de ijskast gezet.
The_Bullgod Ah okee. Ik verwacht wel dat ze dit uiteindelijk weer gaan oppakken.
Onride footage van de Yoshi ride
concept is heel cute en leuk, zonde dat alles zo statisch is, misschien nu dan toch op meer "schermen" gehoopt.
het beweegd maar daar is alles mee gezegd.
Gebied ziet er strak uit en de felle kleuren staan mooi tegen de blauwe hemel. Past ook goed in het Japanse klimaat die meer grijze dan heldere dagen kennen. De variant en Florida zal ook een pain in the ass worden om te onderhouden met die zon daar, zelfde geldt voor Singapore.
Leuk lijkt het gebied zeker hopelijk zal die Mario kart ride de snelheid en chaos van het spel goed kunnen nabootsen en niet een tam schietspel zijn.
Schijnbaar volgens verschillende bronnen zal dit gebied op 4 Februari openen in Japan.
een anonieme poster op ThemeparkX plaatste deze foto nog.
Ik moet zeggen, die characters voor dit gebied zijn wel goed gelukt
Ik vraag me af of je ook zo met Bowser op de foto kan, dat zou echt gaaf zijn
Dream_wizard Voor zover ik heb gevonden zullen het alleen Toad, Princess Peach, Mario and Luigi zijn. Welke allemaal bewegende ogen en monden en stukken tekst zullen krijgen
Vanwege de verwachtte drukte als straks Super Nintendo World open is voor publiek en de nog geldende corona maatregelen, heeft Universal besloten dat iedereen die dit nieuwe gebied binnen wil, een speciale toegangs ticket nodig met een aangewezen toegangstijd.
Deze tickets zijn gratis en verkrijgbaar op verschillende manieren. O.a. via de mobile app van het park en speciale kiosken in het park. Ook zal deze ticket inbegrepen zijn bij de "Universal Express Pass". De verschillende versies van deze Express Pass bieden verschillende voordelen, zoals je wel zult begrijpen.
De Premium Pass bied toegang tot Super Nintendo World en de Wizarding World of Harry Potter. Dit geld ook voor de Express Pass 7. Maar waar de premium pass fast pass toegang geeft tot alle populaire attracties heeft de Pass 7, dit maar bij 7 attracties.
De Express Pass 4 bied bij de goedkopere versies alleen toegang tot Super Nintendo World, waar de duurdere versies van deze pass ook toegang tot de Wizarding World geven. In alle gevallen heeft deze Express Pass maar een fast pass voor 4 populaire attracties
Bron: http://screamscape.com/html/universal_studios_japan.htm#Nintendo
Meer info over de Timed Tickets en Express Pass:
Er was al geen touw aan die Express Passes vast te knopen, maar met 12 varianten in het aanbod lijkt zelfs het park zelf de weg nu kwijt. Helaas vrees ik dat Super Nintendo World zo populair zal zijn dat je er zonder Pass niet of nauwelijks meer in zult mogen. Zeker als overzeese bezoeker worden we hiermee eens te meer veroordeeld tot het spenderen van duizenden yen op hopeloos verouderde en slechts deels in het Engels beschikbare websites.
Overigens is de Premium Pass nieuw! Er is vast een markt voor, maar voor meer dan 160 euro (in het laagseizoen, reken maar dat in de zomer en rondom Halloween die prijs zowat verdubbelt) denk ik dat je met een Pass voor 4 of 7 attracties eigenlijk meer waar voor je geld krijgt.
Aurelius Ik kan je toch garanderen dat als ik in September kan gaan er gewoon een tweetal 7-passen gekocht wordt :-p. Dat risico moet je als je vanuit Europa komt als pretparkfan gewoon niet willen nemen lijkt me zo. Wel jammer dat nu overal die Yoshi ride inzit, had liever de Jurasic Park splashride erin zitten.
Aurelius denk ik dat je met een Pass voor 4 of 7 attracties eigenlijk meer waar voor je geld krijgt.
Ik vond altijd de 4 Pass de beste "bang 4 ur buck". Nu is dat denk ik iets ingewikkelder als je beide Nintendo rides wil doen. Nog steeds zijn volgens mij Dino en Backdrop de main/must do rides bij uitstek.
Als ik de reacties trouwens tot nu toe lees over de mariokart ride moet ik geloven dat het zeker geen intense rit is, zeker geen Spiderman praktijken, wel jammer als dat waar blijkt. Dit kan zo the next gen. darkride worden.
Zingo Ik kan je toch garanderen dat als ik in September kan gaan er gewoon een tweetal 7-passen gekocht wordt :-p.
Uh, ik zeg toch precies dat de Pass 4 of 7 een betere optie lijkt dan de Premium? Ik had in november 2019 trouwens genoeg aan de 4, want dat is inderdaad de meeste bang voor je buck en er is op een handjevol ab-so-lu-te wereldtoppers na nu ook weer niet zΓ³ ontzettend veel te doen in het park. Nu verschuift dat met de komst van het nieuwe themagebied wellicht een beetje, maar het zou me ook niet verbazen als zelfs na opening van de Mario Kart-ride de timed tickets voor Super Nintendo World de drukte daar relatief weg houden en de langste wachtrijen alsnog bij het B&M-duo te vinden zijn.
Aurelius Uh, ik zeg toch precies dat de Pass 4 of 7 een betere optie lijkt dan de Premium?
Ja fair enough haha. Die premiums zijn echt te duur voor een enkel dagje. Maar er is altijd markt voor denk ik, dus verkopen zullen ze die toch wel. Jammer dat er niet gewoon een "Pick your own 7-rides" pas is. Dat zou voor mij ideaal zijn eigenlijk.
Ik weet niet hoe het zit nu met Corona, maar de gouden tip voor Universal Studios Japan is altijd gebruik maken van de Single Rider. Wij waren in 2015 helaas te laat om Fastpass te kopen, maar met de Single Rider hebben wij alles vele malen kunnen doen. Stond hooguit 10 minuten.
NielsC Waar lees je al meer over de eerste ritervaringen? Ben wel benieuwd.
Dat bedrag voor een Premium-pas is alleen te verdedigen als je een dag lang onbeperkt bij iedere attractie kan voorkruipen, zoals in elk geval in 2011 nog mogelijk was in Universal Hollywood (voor in totaal 130 dollar p.p., dat waren nog eens tijden....)
- Bijgewerkt