Wat ziet dit er gaaf uit! Dit gaat wel echt een heel hysterisch gebied worden met al die kleurtjes en dat alles beweegt.
Super Nintendo World Japan
Het ziet er inderdaad wel gaaf uit. Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe onderhoudsgevoelig dit is. Want het is natuurlijk optimaal als alle effecten werken. Als er iets kapot is, dan is de beleving meteen een stuk minder.
Het ziet er allemaal schitterend uit, maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoeveel “interactieve” elementen daadwerkelijk blokken zijn waar je tegen aan slaat en hoeveel gewoon een plaatje op de muur is. Want voor mij kwam het nu over dat merendeel gewoon je pols naast een plaatje houden wordt.
Ze hebben knappe video hoeken gebruikt om de grote van het gebied niet volledig in kaart te hoeven brengen, want het blijft gewoon een klein park
Het ziet er echt fantastisch uit! Hoe hufterproof het allemaal is, vraag ik mij ook af. Maar ik zou heel graag hier naartoe gaan!
Er worden nu repetities gedaan voor Super Nintendo World. Voorlopig alleen op uitnodiging tho. Het is alleen niet duidelijk of de attracties ook al open zijn.
De eerste (illegale) beelden van een bezoeker
Ik heb hem nog gezien, maar hij is alweer offline gehaald. Vaag filmpje, maar het ziet er allemaal wel goed uit. Een beetje plastic, maar dat is Nintendo natuurlijk ook wel een beetje.
Deze video is helaas wel in het Japans. Schijnt goed bekeken te zijn.
Japanners zijn de meest fantastische mensen op deze aardbol!
20cent Ben ik helemaal met je eens, en dat bedoel ik niet sarcastisch, ik heb een paar Japanse vrienden en als ik ze spreek is het altijd een feestje, bakken met enthousiasme en altijd positief!
Kunnen we hier in Europa nog heel veel van leren!
En ondanks dat ik geen klap versta van die video, is het wel leuk om te zien, SNW ziet er waanzinnig uit gewoon.
Ik kan niet wachten op de onrides, want tja de kans is klein dat we voorlopig die kant op gaan.
- Bijgewerkt
Plattegrondje van het nieuwe gebied.
het ziet er wel vreselijk tof uit, hopen dat florida toch nog het derde park gaat bouwen in de nabije toekomst
jos Daar zijn ze al vol mee bezig toch?
Loekiloeki Nee, ze hebben we voorbereidend grondwerk gedaan, maar verder ligt het hele project stil.
Het is voorlopig voor onbepaalde tijd in de ijskast gezet.
The_Bullgod Ah okee. Ik verwacht wel dat ze dit uiteindelijk weer gaan oppakken.
Onride footage van de Yoshi ride
concept is heel cute en leuk, zonde dat alles zo statisch is, misschien nu dan toch op meer "schermen" gehoopt.
het beweegd maar daar is alles mee gezegd.
Gebied ziet er strak uit en de felle kleuren staan mooi tegen de blauwe hemel. Past ook goed in het Japanse klimaat die meer grijze dan heldere dagen kennen. De variant en Florida zal ook een pain in the ass worden om te onderhouden met die zon daar, zelfde geldt voor Singapore.
Leuk lijkt het gebied zeker hopelijk zal die Mario kart ride de snelheid en chaos van het spel goed kunnen nabootsen en niet een tam schietspel zijn.