Helaas, als gevolg van een snel oplopend aantal coronabesmettingen in o.a. Osaka - en nieuwe afgekondigde noodtoestand aldaar - wordt de opening van Super Nintendo World weer uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum bekend gemaakt. Het park blijft verder wel open, blijkbaar.

Zie https://www.themeparkinsider.com/flume/202101/7965/

Hjalmar Ik mag toch hopen dat dit gebied minder wit verlicht gaat worden, want dit doet gewoon pijn aan je ogen zo fel dat de lampen zijn.

Als denk ook dat dit heel erg mee gaat vallen, als ik kijk naar de nachtfoto stand op mijn eigentelefoon dan krijg ik een vergelijkbaar heldere foto maar dan zijn dingen als lampen snel enorm fel op de foto. Denk dat dit hier ook het geval is.

5 dagen later

Hier nog een hele fotoreeks van vandaag van een bezoeker:

8 dagen later

We hebben onride beeld van de attractie. Mocht je het willen zien, wees snel, de kans is groot dat dit weer verwijderd wordt!

Click to reveal Click to hide

Ik vind het lastig om te beslissen wat ik nu zie, is dit door de bril opgenomen, of vanuit het wagentje zonder bril?
Hoe dan ook ziet het er wel leuk uit, en op het laatst bij de finish waar je plots de baan ziet verschijnen had ik wel ff een huh-momentje.

Ik ben heel erg confused over wat ik zojuist heb gezien 😂

DennisvO Volgens mij zijn het gedeeltelijk beelden die je zonder bril ook kunt zien en deels beelden die je met bril ziet.

DennisvO is dit door de bril opgenomen, of vanuit het wagentje zonder bril?

Het laatste, dat kun je goed zien aan het einde

Het is in principe een Roger Rabbit Ride met AR functionaliteiten. Als je goed kijkt zie je de track de hele tijd door de bril heen en de bewegingen van de ride matchen met de bewegingen die je stuurt in AR. Hartstikke interessant qua techniek combinatie en constante level van interactie tussen scherm en wat je doet tijdens het sturen. Snelheid lijkt niet bijzonder hoog, maar je zult de hele tijd afgeleid worden door de AR zodat dit minder opvalt. Qua kwaliteit van de video scherm lijkt het wel goed te zitten.

Gaat dit een wereld schokkende attractie zijn die alle andere top attracties verslaat, ik denk het niet. Vermakelijk voor de hele familie? Absoluut.

Ik denk dat zo'n filmpje geen recht doet aan de attractie. Bedoel, in het filmpje komt het me niet heel erg anders over dan een ToyStory Midway Mania met een continu scherm. Gezien alle technieken verwacht ik dat de sensatie uiteindelijk meer zal zijn.

Hjalmar Gaat dit een wereld schokkende attractie zijn die alle andere top attracties verslaat,

Wel een beetje jammer, ik had de hoop dat dit Universal's antwoord was op de nieuwe Disney's pirates in Shanghai: de next gen. darkride.

Hopelijk zit de attractie meer op het intensiteit's niveau van een Spiderman/Indiana Jones dan een symbolica/midway mania. Maar met de huidige beelden en reviews betwijfel ik dat.

Convival Idd. Op 0:46 zie je Mario op de AR bril overgaan op het grote scherm voor je.

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het lijkt idd een trage darkride, had verwacht dat je ook écht ging racen. Maar door de technieken moet dit juist zo gaan lijken.

Benieuwd naar een volledige onride. Want er heen gaan zal voorlopig niet gaan.

Lollige attractie van wat ik er van kan zien, doet mij wel een beetje denken ook aan Maus am Chocolate uit Phantasialand.
        Maar dan in een ander jasje met wat upgrades hier en daar.

Ik vindt het op beeld overkomen als een grote chaos, dat zal liggen aan het missen van een paar dimensies.

Mmmm... niet heel erg enthousiast. Dat het een en al scherm is, dat is een ding. Maar Mario Kart is vooral snel prachtige rustige omgevingen met jumps, power-ups en vooral met gierende banden door de bocht. En dat gevoel krijg ik bij dit filmpje in elk geval totaal niet. Wellicht dat je dit in de ride wel voelt, maar ik betwijfel het.

Volgens mij hadden ze beter een Toy Story midway mania kunnen maken met een Mario Party thema! Daar had dit hysterische gedoe veel beter bij gepast.

Tikkie offtopic, maar na het zien van de beelden van de Mario Kart attractie staat dit nummer op Youtube al een tijdje op repeat hier.

Blijft een dijk van een soundtrack als je het mij vraagt.

Ik wordt er een beetje zenuwachtig van. Hahahahaha. Prima gecomponeerd, maar tijdens het werken maakt het mij niet heel veel productiever. Net iets te ADHD deze muziek.

Oef, zo'n eerste filmpje zegt natuurlijk nog weinig tot niks over de totaalbeleving, maar ik word van deze eerste sneak peak totaal niet enthousiast. Zeker niet bij de gedachte dat dit opeens op een veredelde shooter vol schermen begint te lijken, wel erg hard leunend op de AR-effecten.