Hoi allemaal - zo, dat is lang geleden π Op het moment ben ik aan het afstuderen, en dat vraagt nogal wat tijd. Helaas staat het project daarmee ook zo goed als stil. Zo goed als stil, niet helemaal dus π Ik heb daarom nog wat model renders gemaakt om jullie ook weer op de hoogte te houden!
Zoals jullie dan ook kunnen zien is de tweede toren nu zo goed als af. Ik heb een groot deel van de onderdelen al geprint daarvan, dus zodra ik weer wat tijd heb kan ik die vrij snel in elkaar zetten.
Ten opzichte van de vorige keer heb ik de kabeltrommel, die eerst aan het begin van de eerste toren begon, helemaal naar de voorkant van het station getrokken. Ik kwam er namelijk later achter dat dit in het echt ook zo is. Daarnaast kan ik dan de trein later in het midden aangrijpen, waardoor de kracht op de koppelingen tussen de coaches beter verdeeld kan worden:
De rode lijn geeft de route van de kabel aan.
Ik heb een hoop creatieve mensen op dit forum gezien, dus vandaar nog een vraag. Ik ben persoonlijk dol op gethematiseerde rides/achtbanen, maar ik heb aan het begin van dit project niet goed nagedacht over de kleurstelling van de tracks/supports (naast dat ik het gewoon mooi vond π ). Vandaar de vraag: zijn er nog ideeΓ«n voor een bepaald thema (en naam misschien wel?) bij deze kleurstelling?
Over twee weken heb ik weer meer tijd. Ik verwacht dan ook dat ik er dan weer meer aan kan werken.
Tot snel! π