BillyB met als hoogtepunt toch tot ongeveer seizoen 2014 de befaamde 'man met snor' bij Goliath.
Laat deze man nou ook gestopt zijn door het wanbeleid van de (nog steeds huidige) directie. Hij wordt elke dag nog gemist in het park en was een voorbeeld van de perfecte, gastvriendelijke, gezellige operator.
Joris Een flinke Frisse wind, nouja "storm" zou heel goed zijn.
Dat kan ik volledig beamen. Zowel bij Walibi Holland als bij de Efteling trouwens. De hudige directie zit er veel te lang en heeft totaal geen realsitisch beeld meer van wat er op het park speelt. De schuld neerleggen bij de personeelstekorten of de regels voor seizoenskrachten is dan heel simpel, maar het probleem ligt toch echt bij het management.
Jabo En wat ik mij afvraag met het personeels tekort. Hoe kan het dat de Efteling en toverland er minder last van lijken te hebben dat Walibi? Of ze kunnen het beter verborgen houden maar naar mijn idee speelt dat bij de andere parken veel minder
Hoewel ik natuurlijk door de geheimhoudingsverklaring hier niet teveel over mag zeggen, kan ik wel zeggen dat dit ook bij Toverland speelde toen ik er werkte (2019 - 2023). Daar werkten ook genoeg uitzendkrachten op piekmomenten waar wij als intern personeel niet altijd even blij mee waren. Toverland biedt echter een hoger loon aan dan Walibi Holland en heeft best wel interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, zeker wanneer het nieuwe clubhuis af is. Daarnaast heb je bij Toverland de mogelijkheid om door te groeien, wat ik bij Walibi Holland heel erg mis. Volgens mij is Scott de enige die van attractiemedewerker is doorgegroeid naar een directielid.