Sjiebert ik heb niet de indruk dat CdA een erg meedenkende organisatie is en wat minder winst zal accepteren in ruil voor een beter personeelsbestand
Masha heeft in interviews wel vaker aangegeven dat het team van Walibi Holland veel vrijheid en vertrouwen heeft vanuit CDA. Bij andere parken van CDA zie je vergelijkbare strategieën vooral op gebied van thema en sfeerschepping in de parken, aangestuurd door de bovenliggende creatieve directeur van de groep. Die aansturing zal vast ook mogelijk zijn voor andere elementen van het runnen van een park. Ding is wel, dat een park die meedenkendheid zelf moet aangrijpen.
In die zin ben ik wel nieuwsgierig wat er op de lange termijn gebeurt. Het lijkt erop alsof Walibi Holland tot nu toe een minder seizoen heeft. Mocht dat zo zijn dan kan ik me best voorstellen dat CDA op een gegeven moment ingrijpt. Scheelt natuurlijk wel dat het festivalterrein en Halloween jaarlijkse garanties voor winst zijn, tenzij ook Halloween veel last gaat krijgen van personeelsproblemen.