Tonnie Thomas merkt wel terecht op dat bij Maurice de Efteling vrij weinig fout kan doen.
Grappig dat we daar precies andersom over denken. Heeft ongetwijfeld met onze eigen pretparkvoorkeur te maken 😉
Ach ja, DLP kan juist bij Maurice nooit iets goed doen. Dus ze zijn allebei doorgaans een beetje ongenuanceerd. Maar als het steeds zo gaat en dan andere parken zo uit de wind gehouden worden, valt dat me op.
Misschien is Maurice soms te mild over de Efteling, maar wat Thomas allemaal roept (bijv laatst ook weer over hoe de variabele prijzen op de site zijn aangegeven en hoe misleidend dat wel niet is, maar Toverland doet het prima) is toch ook vrij overtrokken?
Michael Het voordeel van Themetalk is dat je het zelf allemaal nuanceren omdat je gewoon luistert naar twee jongens die op hun manier ouwehoeren over pretparken. Dat is de reden waarom ik er graag naar luister. Beetje fact free kletsen, heerlijk!
Ja, als dat je insteek is bij een podcast snap ik dat je Themetalk graag hoort. Maar ik heb het idee dat TT eerder altijd ook wat meer achtergrond had. Maar misschien herinner ik me dat verkeerd. Betrap mezelf er in ieder geval op steeds vaker een aflevering over te slaan.