broodje123
Niet mee eens.
Bij TT heb je de optie om te doneren, maar doneer je niet, mis je eigenlijk vrij weinig.
Ze maken minimale extra content voor donateurs en iedereen mag en kan reageren op afleveringen (donateur of niet) de enige meerwaarde is de appgroep, maar verder is er weinig voordeel op dat vlak.
Trust Nobody en D-Tales hebben verschillende niveaus (tiers) en produceren structureel extra zaken voor hun donateurs (in de hogere tiers) en geven bijvoorbeeld vrij veel extra's zoals events, goody's, eerder aflevering luisteren etc.
Bij een Trust Nobody krijg je alleen bij bepaalde tiers toegang tot bijvoorbeeld hun reactie hotline, andere reacties worden niet behandeld in de show etc.
Persoonlijk houd ik daar minder van, ik vind het niet erg om te doneren, maar ik doneer om de podcast en eventuele extra/speciale afleveringen, niet om al die extraatjes in de vorm flesjes, stickers, tasjes, boekjes die toch bij mij in een bak terecht komen en nooit gebruikt worden. Maak dan lekker een gift shop waarbij mensen die producten kunnen kopen en je ook indirect steunen, maargoed, dat is dan wat ik vooral vind.