- Bijgewerkt
Ik luister veel podcasts en ben ook erg blij met alle pretparkpodcasts die er tegenwoordig zijn!
OiP: blijft inhoudelijk goed. Het is wel jammer dat de frequentie tegenwoordig zeer onregelmatig is. Ook blijft het zonde dat bepaalde afleveringen nooit zijn uitgebracht, maar wel als zodanig op de website worden gepresenteerd.
Kleine Boodschap: prima podcast en ideaal om tot in detail op de hoogte te blijven van alles wat er in en rondom de Efteling gebeurt. Ook journalistiek goed, met name het uitpluizen en helder uitleggen van het bestemmingsplan was een prestatie van formaat. Complimenten ook voor de vaste frequentie.
Themetalk: leuk en vaak grappig om naar te luisteren, maar laat het op inhoudelijk gebied nogal eens liggen. Stevige uitspraken over wat overal misgaat en anders moet, maar de onderbouwing hoe dat dan precies gerealiseerd moet worden ontbreekt regelmatig. Soms worden ook meningen gegeven die meningen uit eerdere afleveringen lijken tegen te spreken
Maar goed, het luistert prettig weg.
D-Tales: deze podcast luister ik zelden, ik denk dat de reden is dat ik al een aantal Amerikaanse Disneypodcast luister. Ben van plan om binnenkort eens een paar afleveringen terug te luisteren!