Meelworm En dat is niet goed? De kans is groot dat de attractie erop vooruitgaat.
WDW's Rock 'n RollerCoaster wordt The Muppets i.p.v. Aerosmith
Steven Ook vind ik het een goede plek voor Monster Inc. Het gebouw komt dus buiten de huidige parkgrenzen, op Google Maps lijk je hier een stuk braak te zien liggen, wellicht nog een stukje parking eraf. Ook weer park / attractie oppervlakte erbij
Voordeel hiervan is denk ik ook dat ze al 'snel' kunnen beginnen met de bouw van deze achtbaan, zonder dat het hele gebied al gesloten hoeft te worden.
kunnen ze iig weer roepen dat ze een nieuwe attractie hebben ....
Ik vind het wel een waardering naar Jim Henson, ze hadden ook de Muppets eruit kunnen gooien en helemaal niks meer terug brengen. Vooral nadat de serie en de nieuwe films niet het verwachte aandeel hebben opgeleverd.
Dat was ook mijn initiële reactie toen zoveel jaar geleden Galaxy's Edge werd aangekondigd; ik had toen al verwacht dat Muppet Courtyard zou verdwijnen om GE te kunnen linken met Star Tours. Echter, het verschil in kwaliteit en thematisatie tussen Galaxy's Edge en Star Tours is enorm (zonder daarmee Star Tours te willen onderschatten, laat dat duidelijk wezen). Ik zie dan eerder op termijn Star Tours veranderd zien zoals ze dit in Azie (Hong Kong zeker met Nano Battle?) hebben gedaan.
jos Volgens mij hebben ze in WDW de afgelopen jaren best wat nieuwe dingen bijgebouwd toch? Als het nou over Parijs zou gaan dan zou ik je opmerking snappen.
Ik ga niet ontkennen dat ik het heel jammer vind dat MuppetVision 3D gaat verdwijnen. Al zag ik zo links en rechts wel wat opmerkingen/geruchten dat wel gekeken gaat worden naar eventueel behoud van de film. Maar wow wat lijkt me Rock 'n Rollercoaster met de Muppets fantastisch!
Gezien de concept art denk ik dat de achtbaan erg gericht zal zijn op Dr. Teeth and the Electric Mayhem. En laten die voor hun Disney+ serie van vorig jaar nu net een hoop nummers/covers opgenomen hebben. En die hebben in die serie ook nog eens veel in hun tourbus gezeten, genoeg linkjes te maken eigenlijk. Dus ik zou zeggen, Rock On!
Progress De grote vraag: kan een achtbaan Muppet-achtig genoeg worden gemaakt? Als het blijft bij een video voor de voorshow en wat projecties tijdens de rit, is dat toch wel wat teleurstellend.
De concept zegt natuurlijk iets compleet anders, maar hoe fantastisch zou het zijn om samen met Gonzo the Great uit een kanon afgeschoten te worden
Ik hoop van harte dat de voorshow van de Muppets Rock N RollerCoaster even geniaal zal worden als de huidige voorshow bij Muppet Vision 3D. Dat ding is gewoonweg hilarisch en op zich al een reden om de attractie te doen.
- Bijgewerkt
mitchellkunst
Het is over heel disney. niet alleen parijs hoor.
Frozen ever after in epcot
RnRc parijs en nu orlando
tower of terror naar guardians
space mountain naar hyer space mountain deel 1 en 2
en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
disney krijgt tegenwoordig een IP in handen en dat MOETEN ze meteen door je strot rammen..
Ik weet nog dat disney lucasarts in handen kreeg.. Damn.. studio's en wdw had je beter starwars studios kunnen noemen.. overal waar je maar keek.. starwars.. Shows, vuurwerk.. you name it, we've got it..
Toen kregen ze marvel en BAM here we go again.. Rnrc weg want iron man.. tower of terror weg want, we moeten snel dat ip de parken in janken.. en dan zo goedkoop mogelijk.. Epcot is geloof ik het enige park wat een nieuwe eticket ride gekregen heeft.. De rest is allemaal rebranded en uitgezet als nieuwe attractie..
Kijk dat ze the seas in epcot aangepast hebben naar finding nemo.. Oke. daar is alleen een sausje overheen gegooit en, dat snap ik. en dat Coco zijn intrede heeft gemaakt in mexico daar heb ik ook geen mening over.. maar dat wordt niet als BRAND NEW RIDE!!!! gepromoot.
soaring heeft een andere film gekregen, testtrack heeft al 4 rebrandings gehad maar die zijn nooit alszijnde neer gezet als nieuwe e ticket ride..
Nogal woeste aanpassing!
Met of het nieuwe stadion van Feyenoord "De Meer" gaat heten ofzo, slaat dus nergens op.
jos ik snap je kritiek, en de kwaliteit van sommige van die rethemes mag soms echt wel bekritiseerd worden. Maar ik vind jouw kritiek ook wat overdreven. Om even op het stukje te reageren dat jij het gevoel hebt dat Disney alles een "brand new ride" noemt:
jos Frozen ever after in epcot
Dit is een dark ride, de hele ritervaring zit hem hier in het decor. Het ritsysteem is bijzaak. Als je dan het hele decor aanpast, kan je toch wel van een nieuwe attractie spreken?
jos RnRc parijs en nu orlando
In Parijs werd altijd gesproken van een "nieuw gebied". Wat je daarvan vindt, dat mag je zelf weten. Feit is dat dit gebied haast onherkenbaar veranderd is en dat er in het gebied ook een echte nieuwe attractie is geopend.
jos tower of terror naar guardians
Hiervoor geldt in mijn ogen eigenlijk hetzelfde verhaal als voor Frozen Ever After.
jos space mountain naar hyer space mountain deel 1 en 2
Alle Hyperspace Mountains werden destijds aangekondigd als tijdelijke overlay. Parijs is de enige waar ze die overlay toen zijn "vergeten" weg te halen. Waarschijnlijk omdat de guest satisfaction hoger was dan bij Mission 2. De meeste Disney bezoekers zijn ook vrij simpel, laat ze bekende films/karakters zien en ze zijn tevreden.
jos studio's en wdw had je beter starwars studios kunnen noemen
Hoe het in WDW was, weet ik niet. Bij het Walt Disney Studios Park bedoel je volgens mij het Legends of the Force seizoen, een jaarlijks terugkerend Star Wars "festival", wat van 2017-2020 in het voorjaar te zien was. Dat seizoen was er niet vooral om mee te liften op de hype rondom de nieuwe films. Iets wat Disneyland Paris vaker deed met dergelijke seizoenen, denk bijvoorbeeld aan het Season of Super Heroes of het Lion King and Jungle Festival.
En dat brengt me eigenlijk terug bij Rock 'n' Roller Coaster (zoals de attractie officieel heet, inclusief spaties en apostrofs, @Mods kan iemand de titel aanpassen, merci), want wordt dit nu echt aangekondigd als nieuwe attractie? In mijn ogen niet. Overal wordt gezegd dat de Muppets Rock 'n' Roller Coaster overnemen. Dus een soort Rock 'n' Roller Coaster starring Electric Mayhem overlay. Dat is niet hetzelfde als een nieuwe attractie hoor.
Aerosmith is al een tijdje over datum ook al hou ik ervan. Ben benieuwd wat dit ons brengt.
Quefox_ want wordt dit nu echt aangekondigd als nieuwe attractie? In mijn ogen niet. Overal wordt gezegd dat de Muppets Rock 'n' Roller Coaster overnemen. Dus een soort Rock 'n' Roller Coaster starring Electric Mayhem overlay. Dat is niet hetzelfde als een nieuwe attractie hoor.
Eens het is net als parijs had met Rock 'n' Roller Coaster avec Aerosmith dan zou het nu avec Muppets zijn geworden. Zo voelt het voor mij en niet als een aankondiging van een nieuwe attractie.
- Bijgewerkt
Mwah, dat vind ik een leugen van de consumptiemaatschappij. Bij rebranden/overlays wordt uiteindelijk nog een aanzienlijke hoeveelheid materiaal weggegooid voor deze decorwisselingen. Hoewel het een stap beter is dan gehele sloop idd. Dus voor mij nee Dit geldt overigens natuurlijk niet alleen voor Disney.
Dit lijkt me een hele leuke overlay die perfect in Hollywood Studio's past. Zo krijgen de Muppets toch een plekje in het park die ze verdienen en leuk dat het misschien wel de meest intense attractie van Disney is.
Hopelijk steken ze wat tijd en moeite in de aankleding én de baan zelf, want toen ik hem twee jaar geleden deed, kwam ik er nog net niet met een nekhernia uit.
Als ze het gebiedje bij RRC als muppet area maken. Verander Cars attractie in muppet 3d, standbeeld van mis piggy in het midden en klaar.